تداوم عملیات خاکبرداری پروژه ملی طرح نجات تبریز

تداوم عملیات خاکبرداری پروژه ملی طرح نجات تبریز

به گزارش شهریار ، موسی زارعی گفت: به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و حل مشکلات چندین ساله عبور و مرور شهروندان منطقه، تملک و آزادسازی پروژه ۴۵ متری انقلاب در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز روند خوبی را به خود گرفته و اکنون عملیات تملک فاز اول با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی با شتاب در حال اجراست.

وی به روند اجرایی مسیرگشایی مذکور به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پروژه های مسیرگشایی شهرداری اشاره و تصریح کرد: و با هدف حذف نازیبایی های و در راستای تامین رفاه و آرامش ساکنین محدوده پروژه ، هم اکنون اکیپ‌های معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ در حال ساماندهی، خاکبرداری و تسطیح مسیر ایده لو واقع در طرح هستند.

زارعی ادامه داد: روند اجرایی تملک و آزادسازی املاک و واحدهای واقع در مسیر این پروژه به طول ۱ هزار ۶۰۰ متر و عرض ۴۵ متر رو به اتمام است که از مجموع ۳۳۰ واحد مسکونی در این مسیر، ۹۷ باب ملک مسکونی در فاز اول تملک و تخریب شده است.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: این منطقه پیگیر اجرای پروژه های مسیر گشایی در بافت حاشیه نشین بوده و با اجرای طرح نجات تبریز ساکنان این محدوده، با خروج از بن بست ترددی و ترافیکی، از خدمات و امکانات به وجود آمده بهره مند خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات