پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه مادر و کودک شهرک نور و رواسان

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه مادر و کودک شهرک نور و رواسان

به گزارش شهریار نیوز، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: خانه مادر و کودک در شهرک نور در یک طبقه و با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مرحله اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی است، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۲۵ متر مربع در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه نمای این ساختمان در مرحله پایانی است، بیان کرد: تاسیسات برقی و مکانیکی به اتمام رسیده ودر مرحله اجرای سیستم گرمایشی کف، کاشی کاری و سفید کاری و بتن ریزی کف سرویس بهداشتی است.

آدی بیگ در ادامه به کف سازی و جدول گذاری محوطه اطراف سالن «خانه مادر و کودک» در رواسان اشاره کرد و عنوان کرد: خانه مادر و کودک در رواسان با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در یک طبقه و با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال در حال بازسازی است.

وی با بیان اینکه خانه مادر و کودک در رواسان در مرحله پارتیشن بندی است، افزود: این پروژه دارای ۷ اتاق و یک سالن بوده و از اتاق ها برای تماشای فیلم و آموزش و ..... استفاده خواهد شد.

آدی بیگ بیان کرد: در راستای تداوم احداث خانه مادر و کودک رواسان محوطه اطراف سالن، به مساحت ۱۲۰ متر مربع کف سازی شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: مراحل احداث تجهیزات مکانیکی و الکتریکی، گرمایش از کف، و زیباسازی داخل سالن نیز طی چند روز آینده عملیاتی خواهد شد.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: فضاهای شهری باید به گونه‌ای باشند که گروه‌های مختلف جامعه از جمله بانوان و کودکان حضور بی‌دغدغه‌ای در آن داشته باشند. اهمیت نقش مادر و شرایط و نیازهای حضور بانوان به همراه کودکانشان در فضاهای شهری و ساختمان‌های عمومی و محل‌های پرتردد شهر، ایجاد فضاهایی جهت استفاده مادران و کودکان را به یک خواست عمومی تبدیل کرد و در این راستا طرح احداث خانه مادر و کودک در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از احداث خانه مادر و کودک اجرای برنامه‌های خانواده محور و ایجاد عدالت و حفظ حقوق شهروندی برای مادران و کودکان بوده و اتاق مادر و کودک این امکان را به مادران می‌دهد که در شرایط فضای تفریحی، اوقات خود را کنار فرزندانشان سپری کنند و این اقدام در راستای بهرمندی مادران و کودکان از فضای‌های شهری انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از پیاده راه فجر بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پیاده راه قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات