موافقت ۸۷ درصد تبریزی‌ها با برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در سنگفرش شهید بهشتی

موافقت ۸۷ درصد تبریزی‌ها با برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در سنگفرش شهید بهشتی

به گزارش شهریار ، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز که در صفحات مجازی رسانه‌های تبریز منتشر شد، ۸۷ درصد شهروندان این شهر در پاسخ به سوال «با توجه به برگزاری مسابقات بسکتبال ۳*۳ در میدان شهید بهشتی، آیا موافق برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این محل هستید یا نه؟»  گزینه «بلی» و ۱۳ درصد گزینه «خیر» را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش، ۵۵ هزار نفر از مخاطبان رسانه‌های تبریز در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که ۸۷ درصد آن موافق برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این محل بودند.

این نظرسنجی در کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی پایگاه‌های خبری نصرنیوز، شمس‌نیوز، تبریز خبرلری، آذرانجمن، عصرتبریز، تبریزیم، تبریزیمیز، چالش‌روز، صنعت خبرلری، آذرتیتر، تایسیز آذربایجان، اویاقلیق، تبریزجوان، به وقت مطالبه، مهر آذربایجان‌شرقی، قلم‌پرس، یازاکو، نگاه آذربایجان، شهریارنیوز و سون خبر منتشر شده است که ۵۵ هزار نفر از مخاطبان این رسانه‌ها در نظرسنجی مشارکت داشتند.

گفتنی است اولین دوره مسابقات کشوری بسکتبال ۳×۳ جام سید شریف با همکاری شهرداری منطقه ۸ و هیات بسکتبال آذربایجان شرقی برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم از شهرهای مختلف کشور، به میزبانی شهرداری منطقه ۸ تبریز در سنگ فرش میدان بهشتی برگزار شده و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه ۵ تیمی تقسیم شده و به رقابت با هم پرداختند که تیم های رادین  تایباد خراسان، مکران فندق تهران و انرژی سازان مراغه به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات