اصناف پرخطر در محدوده مرکزی تبریز شناسایی می‌شوند

اصناف پرخطر در محدوده مرکزی تبریز شناسایی می‌شوند

به گزارش شهریار ، هادی بدری معاون شهردار و جانشین کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تبریز در جلسه با همکاران مرتبط با این کمیته، با اعلام این مطلب گفت: در جهت پیش بینی تمهیدات ایمنی برای شهروندان و اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص تاسیسات و اصناف پرخطر در مراکز جمعیتی، اصناف پرخطر محدوده مرکزی تبریز شناسایی می شوند.

جانشین شهردار تبریز در کمیته پدافند غیرعامل گفت: وظایف شهرداری در خصوص پدافند غیر عامل ایجاب می کند نسبت به فعال سازی کمیته پدافند غیر عامل شهرداری تبریز حداکثر تلاش به کار گرفته شود.

معاون شهردار تبریز افزود: یکی از وظایف مهم و اصلی این کمیته اقدامات پیشگیرانه و تدابیر لازم برای صنوف پرخطر در سطح شهر و انتقال انبار مواد پورخطراز این نقاط می باشد.

بدری ادامه داد: هماهنگی با ادارات خدمت رسان و همچنین ارائه طرح های لازم در این خصوص از دیگر مواردی است که باید در کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تبریز در خصوص آن اهتمام جدی صورت گیرد.

معاون شهردار تبریز در پایان سخنانش با تاکید بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ تاب آوری شهری در برابر سوانح گفت: افزایش ایمنی، آمادگی و توانمندسازی شهر برای مقابله با حوادث و زمینه سازی برای جلب مشارکت شهروندان و سایر نهادها با شهرداری در حوزه مدیریت بحران باید همواره مورد توجه کمیته پدافند غیر عامل باشد.

گفتنی است شهردار کلانشهر تبریز ریاست کمیته پدافند غیر عامل این نهاد را بر عهده دارد و معاون محیط زیست و خدمات شهری نیز جانشین رئیس کمیته پدافند غیرعامل شهرداری تبریز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات