معرفي مسوول نمايندگي هسته گزينش توانير در شركت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این مراسم که پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان، جمعی از نمایندگان هسته گزینش شرکت توانیر و معاونان و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان حضور داشتند، مدیرکل دفتر هسته گزینش شرکت توانیر گفت: اصلاح جامعه وظیفه همه ماست و تمام هم و غم ما همین است و باید تلاش کنیم نظام اسلامی در همه قسمت ها از سلامت نسبی خوبی برخوردار باشد و قطعا هرچه رضایت مردم بیشتر باشد، خداوند متعال راضی تر و ماندگاری نظام بیشتر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه در طول مدت خدمت باید همواره از فرآیندهای هسته گزینش با موفقیت عبور کنیم، گفت: برخی از فرآیندها با توجه به نیاز روز و تغییر وضعیت در صنعت برق نیاز به اصلاح و بازنگری دارند و داشتن سلامت اداری در پیشبرد خدمت رسانی مطلوب به مردم تاثیرگذار است. از همین رو باید افراد متخصص و متعهد به کار در صدر مسئولیت ها قرار گیرند تا یک سازمان سالم و پیشرو داشته باشیم.
در پایان از زحمات مهندس شجاعی و همکارانشان با اهدای لوح قدردانی و علیرضا تهمک به عنوان نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق زنجان معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات