سالن ورزشی چند منظوره ترمینال وارد فاز بتن‌ریزی فونداسیون شد

سالن ورزشی چند منظوره ترمینال وارد فاز بتن‌ریزی فونداسیون شد

به گزارش شهریار ، حمید شاهوردی اعلام داشت: یکی از ۲۲ سالن ورزشی چند منظوره در حال احداث منطقه ۱ که در تمامی سطح شهر تبریز در حال اجرا بوده ترمینال تبریز واقع شده که هم اکنون همزمان با سایر سالن‌ها در مرحله عملیاتی می‌باشد وی گفت این پروژه که دارای ۶۰ متر طول ۲۵ متر عرض و ۱۵۰۰ متر مربع مساحت بوده با ۳۱۶ میلیارد ریال هزینه در حال ساخت بوده که هم اکنون وارد فاز بتن‌ریزی فونداسیون شده که پیمانکار مربوطه انجام می‌دهد .

شاهوردی افزود: ۲۲ سالن ورزشی چند منظوره که توسط این منطقه در حال اجرا یا معین مالی می‌باشد در مناطق کم برخوردار در حال احداث است که می‌تواند بخش مهمی در پویایی ورزش محلات و ایجاد شور و نشاط اجتماعی ایفا نماید و همچنین در مواقع بحرانی به عنوان سرپناه نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که یکی از مهم‌ترین مدیریت‌های بحران محسوب می‌گردد.

تخریب حصارکشی غیرمجاز در مسیر هتل مرمر و زمین های بنز طلائی با حکم قضائی

شهردار منطقه ۱ از تخریب حصارکشی غیرمجاز در مسیر هتل مرمر و زمینهای بنز طلائی با حکم قضائی خبر داد.

شاهوردی ادامه داد: این منطقه در راستای اهداف خود مبنی بر نظارت دقیق و رسیدگی به وضعیت ساخت و سازهای سطح حوزه اقدام به فعالیتهای گسترده نموده تا بتوان از هر گونه سوء استفاده  افراد سود جو در خصوص تسخیر زمینهای واقع در سطح منطقه و ساخت و ساز غیر مجاز پیشگیری و با هر گونه اقدامی برخورد قانونی کند.

وی گفت: در همین راستا این معاونت با حضور به موقع اکیپ های تخلفات ساختمانی در هر گونه تلاش برای ساخت و ساز در هر نقطه از سطح منطقه ضمن بررسی مجوزهای لازم در صورت عدم دارا بودن اسناد قانونی و مجوز شهرداری بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی اقدام جهت برخورد متخلفین و تخریب واحدهای غیرمجاز اقدام می کند.

شاهوردی افزود: در همین راستا عصر دیروز پس از بررسی های لازم و با حکم قضائی ، اکیپ های خدماتی قطعه حصار شده واقع در مسیر هتل مرمر در زمینهای بنز طلائی را رصد و با حضور بموقع اقدام به تخریب دیوارکشی و درب گذاری در این مسیر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات