ایستگاه‌های اتوبوس بافت مرکزی تبریز ساماندهی می‌شود

ایستگاه‌های اتوبوس بافت مرکزی تبریز ساماندهی می‌شود

به گزارش شهریار ، اورنگ رسولی، با اعلام این مطلب افزود: در راستای زیباسازی محیط شهری، عملیات ساماندهی ایستگاه های اتوبوس منطقه ۸ توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸، در حال اجراست که بعد از نوسازی  و در اختیار شهروندان گرامی قرار خواهند گرفت.

رنگ آمیزی نرده ها و مبلمان شهری در معابر منطقه ۸

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هشت، از رنگ آمیزی نرده ها و مبلمان شهری منطقه ۸، خبر داد.

رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق گفت: این اقدامات با هدف زیباسازی مبلمان شهری منطقه۸ اجرایی شده و نرده ها و تیر چراغهای برق موجود در سطح حوزه رنگ آمیزی شدند.

وی اضافه کرد: عملیات رنگ‏ آمیزی مبلمان شهری در سطح منطقه۸ شامل، رنگ آمیزی نرده‏ ها، میله ها،سطح های زباله، باکس های گل و پایه چراغ ها اجرایی شده و منجر به افزایش زیبایی های بصری منطقه خواهد شد.

اجرای ستون بندی پایه ها در پروژه سردرب بازار حرمخانه

منیری فر ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور ساماندهی ورودی های بازار تاریخی تبریز، سردرب بازار حرمخانه با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان،  بعد از انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، از هفته های گذشته آغاز شده و  طی روز گذشته عملیات ستون بندی  و آرماتور بندی پایه ها توسط عوامل فنی و عمرانی منطقه ۸ اجرایی شد.

وی افزود: سردرب‌ بازار حرمخانه به صورت طاقی و با آجری قفقازی اجرایی خواهد شد که بعد از تکمیل و نورپردازی متصل کننده بازار کفاشان به بازار حرم خانه خواهد بود

منیری فر گفت : این طرح به همت شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز و با هماهنگی کارشناسان میراث فرهنگی احداث میشود که با الهام از معماری اصیل ایرانی و اسلامی اجرایی می شود.

شهردار منطقه هشت در پایان ورودی فعلی این بازار تاریخی را در شان بازار تبریز ندانسته و اعلام کرد: با اجرای سردرب بازار حرمخانه،علاوه بر ساماندهی و زیباسازی ورودی این بازار ، بر ارزش تاریخی بازار حرمخانه افزوده خواهد شد.اجرای ستون بندی پایه ها در پروژه سردرب بازار حرمخانه

لکه گیری آسفالت در کوی صدر

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ تبریز، از اجرای آسفالت ریزی کوی صدر، خبر داد.

اورنگ رسولی این اقدام را در راستای بهینه سازی آسفالت معابر منطقه هشت دانسته و اعلام کرد: طی روزهای اخیر آسفالت تراشی کوی صدر حد فاصل میدان شهید بهشتی تا خیابان ارتش جنوبی اجرایی شد که با اتمام آسفالت تراشی، عملیات آسفالت ریزی، این مسیر، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸ انجام پذیرفت.

وی افزود: در این پروژه روز گذشته بالغ بر ۸۵ تن آسفالت ریزی شده و عملیات آسفالت ریزی کوی صدر طی روزهای آتی نیز تداوم خواهد یافت.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۸ در خصوص آسفالت ریزی اساسی معابر محدوده مرکزی شهر گفت: در راستای ارتقاء کیفی معابر، آسفالت ریزی کوچه ها و معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۸ ازابتدای سال آغاز شده و  تا کنون بالغ بر ۴۱۰۰ تن در معابر مرکزی شهر، آسفالت ریزی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات