افزایش ۲۴ درصدی تماس کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ در فروردین و اردیبهشت

افزایش ۲۴ درصدی تماس کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ در فروردین و اردیبهشت

تیموری با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی بخش پاسخگویی به تماس‌های تلفنی ۱۴۱ در دو ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در بازه زمانی یاد شده کارشناسان بخش پاسخگویی ۱۴۱ ستاد و استان‌ها در مجموع به ۳۲۷ هزار و ۱۱۵ تماس پاسخ دادند که از این تعداد سهم پاسخگویی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های کشور ۱۵۷ هزار و ۳۳۸ تماس برابر با ۴۸ درصد بوده است، همچنین به ۱۶۹ هزار و ۷۷۷ تماس برابر با ۵۲ درصد توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها پاسخ داده شده است.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات