ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی

ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی

به گزارش شهریار ، علی اسماعیل زاده اظهار داشت: متاسفانه برخی از شهروندان در مورد زمین و مسکن احتیاط های لازم را ندارند که عدم دقت و آگاهی برخی شهروندان موجب بروز ضرر و زیان های فراوان و سودجویی برخی از عناصر فرصت طلب شده است.
وی دقت و هوشیاری شهروندان و اخذ گواهی وضعیت بنا از شهرداری منطقه را موجب جلوگیری از سردرگمی مردم عنوان کرد.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: با استعلام شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳ ازمعاونت شهرسازی شهرداری این منطقه ، این معاونت می تواند اطلاعات جامعی در خصوص کاربری پلاک ، اضافه متراژ،عقب نشینی، وضعیت زمین و بنا در طرح های آتی شهرداری، تخلفات احتمالی صورت گرفته و .... را به شهروندان اطلاع برساند تا مردم با دقت بیشتری به خرید و فروش پلاک های مورد نظر اقدام کنند.

معاون شهرسازی شهرداری منطقه ۳ با اشاره به اینکه مواردی از متضرر شدن شهروندان به واسطه ناآگاهی در این زمینه مشاهده شده است ادامه داد : برخی موارد بی دقتی شهروندان در خرید ملک باعث بروز خسارتهای جبران ناپذیری شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تا کنون شاهد مواردی بوده ایم که به علت عدم استعلام خریدار یا فروشنده در زمان انتقال سند ، این افراد با تعهداتی چون جریمه ماده صد، کاربری های غیر مسکونی، عقب نشینی موکول به بازسازی و ...مواجه شده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات