رکورد طولانی ترین نقاشی خیابانی در پارک باغشمال زده شد

رکورد طولانی ترین نقاشی خیابانی در پارک باغشمال زده شد

به گزارش شهریار ، نزدیک به دو هزار نفر از کودکان تبریزی به همراه خانواده‌های خویش عصر روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ در مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال گرد هم جمع شده و با کشیدن نقاشی دنیای خیالی ذهنشان در بومی ۱۰۰۰متری، طولانی ترین نقاشی خیابانی را به اسم خود رکورد زدند.

کودکان در کنار مادران و پدران خویش با انرژی و شادی غیر قابل وصفی با دست ناز و ظریفشان قلم موها را به رنگ‌های گوناگون آغشته کرده و دنیای ذهن زیبایشان را بر روی بوم ۱۰۰۰متری نقاشی کردند.

جشنواره نقاشی همگانی در مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال  با حضور کودکان دختر و پسر ۳ الی ۱۵ ساله  به همراه خانواده‌هایشان و با همکاری شهرداری
منطقه ۳ تبریز، توسط مجموعه پروین تحریر برگزار شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز در بازدید از این جشنواره باشکوه، حمایت همه جانبه خود را از اجرای برنامه‌های شادی و نشاط‌آفرین در سطح منطقه را اعلام کرد و خواهان تکثر سایر برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت شادی‌آفرینی و شادی‌افزایی برای تمام مقاطع سنی در مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال شد.

علی قاسمی افزود: بنا داریم با ایجاد زیرساخت ها،   بسترهای لازم را برای تبدیل پارک باغشمال به یک مجموعه تاریخی و فرهنگی به معنای خاص فراهم آوریم.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن پارک باغشمال در مرکز شهر و همچنین با توجه به وسعت قابل توجه آن، مجموعه پارک باغشمال می تواند به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری شهر تبریز باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات