آماده‌سازی ظرفیت‌های گردشگری منطقه۹ برای استقبال از میهمانان تابستانی

آماده‌سازی ظرفیت‌های گردشگری منطقه۹ برای استقبال از میهمانان تابستانی

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست شهردار این منطقه طی جلسه ای که با حضور جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد، اتخاذ تمهیدات لازم را جهت آماده سازی بسترهای لازم بمنظور استقبال شایسته از میهمانان و مسافران نوروزی خواستار شد.

شهردار منطقه۹ افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و ورود حداکثری میهمانان و گردشگران تابستانی از طریق اتوبان پیامبر اعظم (ص) و ایستگاه قطار خاوران به جنوب شرق کلانشهر تبریز، می بایست ظرفیت های این منطقه برای استقبال شایسته از مسافران و گردشگران تابستانی بیش از پیش تقویت شده و به رضایتمندی این مسافران عزیز منجر شود.

دنیادوست خاطرنشان کرد: در این راستا طبق برنامه های پیش بینی شده، اقدامات کوتاه، میان و بلند مدت در خصوص این موضوع عملیاتی خواهد شد که در اولین گام، بر اساس سیاست های ابلاغی نسبت به مناسب سازی فضاهای عمومی و پارک ها و بوستان ها، اطلاع رسانی های لازم گردشگری، ایجاد کمپ گردشگری موقت، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و ... اقدام و در اسرع زمان نسبت به پذیرش مناسب این مسافران اقدام عملی خواهد شد.

شهردار منطقه۹ همچنین از برنامه ریزی این شهرداری برای ساخت اولین کمپ گردشگری ثابت در سطح منطقه۹ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به آب و هوای مطبوع و مزیت های گرشگری، شهر تبریز بعنوان مقصد گردشگری اکثر مسافران تابستانی بوده و قرارگیری این منطقه در یکی از اصلی ترین محورهای ورودی جاده ای و ریلی، نیاز منطقه را برای ساخت و تجهیز کمپ گردشگری ثابت بمنظور ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران بیش از پیش ضروری می نماید که مصمم هستیم احداث این کمپ را با مکان یابی و مطالعات لازم، تا اتمام سال جاری عملیاتی نمائیم.

گفتنی است طی برگزاری جلسه بررسی سیاست های ابلاغی در حوزه گردشگری، شهردار منطقه با تقسیم وظایف نسبت به اجرای دقیق این سیاست ها  توسط عوامل ذیربط و مسئول تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات