دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده معظم شهید والامقام امیر زهدی

دیدار شهردار منطقه۹ با خانواده معظم شهید والامقام امیر زهدی

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست شهردار این منطقه با حضور در منزل شهید والامقام امیر زهدی، از شهدای گرانقدر ۸ سال جنگ تحمیلی، با پدر و مادر این شهید والامقام دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، شهردار منطقه۹ با بیان اینکه  همواره خود را وامدار شهدا و  خانواده های معظم و معزز آنان می دانیم، خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه مدیون خون پاک و گرانبهای شهیدان گرانقدری است که عاشقانه و خالصانه و با صداقت بی نظیر جان خود را در طبق اخلاص برای حفظ و صیانت از این مرز و بوم ارزانی داشتند.

دنیادوست حس همنوع دوستی و وطن پرستی و همچنین حرکت در مسیر خدمتگزاری به مردم و رفع چالشها و مشکلات مردم را مهمترین عهد و پیمان مدیران در میثاق با شهدا عنوان کرد و افزود: در میدان خدمت به مردم عزیز و فهیم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و در ادامه آنچه از شهدا آموخته ایم برای سربلندی ایران عزیز تلاش خواهیم کرد.

در بخش دیگری از این دیدار، پدر و مادر این شهید با قدردانی از حضور شهردار منطقه۹ به بیان خاطراتی از این شهید سرافراز پرداختند.

شهید امیر زهدی از شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی است که در ۱۶ سالگی و در عملیات خیبر به مقام شامخ شهادت نائل آمد و پس از ۱۶ سال مفقود الاثر بودن و فراق، به انتظار پدر و مادربزرگوارش پایان داد.

روحش شاد و راهش پر رهرو...

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات