۳۷۷ هکتار از تفرجگاه جنگلی عباس‌میرزا به شبکه آبیاری مکانیزه مجهز شد

۳۷۷ هکتار از تفرجگاه جنگلی عباس‌میرزا به شبکه آبیاری مکانیزه مجهز شد

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی صبح امروز در گفتگویی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به کمبود منابع آبی حوزه فضای سبز و نیاز به تدبیر و استفاده از روشهای نوین آبیاری، توسعه شبکه آب‌خام حوزه فضای سبز به ویژه در تفرجگاه‎‌های جنگلی در دستور کار حوزه سیما، منظر و فضای سبز قرار دارد.

وی دراین زمینه از اتصال ۳۷۷ هکتار از سطح فضای سبز تفرجگاه جنگلی عباس‌میرزا به شبکه آب‌خام خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع ۳۹۲ هکتاری تفرجگاه جنگلی عباس‌میرزا تنها ۱۵ هکتار از آن تحت آبیاری با تانکر قرار دارد و بقیه نواحی تحت پوشش شبکه آبیاری مکانیزه قرار گرفته است.

آسیایی در ادامه صرفه‌جویی حداکثری در استفاده از منابع آبی را از مزیت‌های اصلی و مهم توسعه شبکه آب‌خام عنوان کرد و بر تداوم اجرای طرح‌های مورد نظر در این زمینه در نواحی مستعد شهری تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در خصوص ذخیره‌سازی آب خام مورد نیاز مجموعه ۳۹۲ هکتاری ائل‌باغی نیز، گفت: به منظور انتقال آب خام از نواحی پایین دست به مناطق مرتفع و ذخیره‌سازی آن، سپتیک‌هایی در مسریب لوله‌گذاری تفرجگاه ائل‌باغی احداث شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات