تنها سه روز تا قرعه كشي پويش با انرژي باقي است

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محمد خدادادی بهلولی افزود: همه هموطنان می توانند با مراجعه به برنامه کاربردی با انرژی از طریق مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* ویا تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ به پویش با انرژی دسترسی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در این پویش راهکارهای ساده و عملیاتی برای کاهش مصرف برق ارائه شده است، خاطرنشان ساخت: تمام راهکارهای مدیریت مصرف برای تک تک لوازم برقی خانگی توضیح داده شده بطوریکه هموطنان بتوانند بدون هزینه و یا با کمترین هزینه برای صرفه جویی در مصرف برق اقدام کنند.
محمد خدادادی همچنین گفت: هموطنان با حداقل ١٥ درصد صرفه جویی در مصرف برق می توانند وارد قرعه کشی های پویش با انرژی شوند.
وی با اشاره به اینکه جوایز پویش با انرژی شامل ٣٠٠ خودرو و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید لوازم برقی و لوازم دیجیتال و بسته های اینترنت خواهد بود، اعلام کرد: نخستین قرعه کشی پویش با انرژی در روز عیدسعید غدیر انجام می شود.
محمد خدادادی اضافه کرد: جوایز نخستین مرحله قرعه کشی شامل ١٥ دستگاه خودرو، ١٥٠ کمک هزینه خرید ١٠٠ میلیون تومانی و ١٥٠٠ کمک هزینه خرید ١٠ میلیون تومانی و ١٥ هزار کمک هزینه خرید یک میلیون تومانی و ١.٥  میلیون جایزه اپراتوری خواهد بود.
مجری طرح پویش با انرژی در ادامه افزود: این قرعه کشی به صورت کشوری انجام می شود، اما در ادامه؛ قرعه کشی به صورت استانی خواهد بود.
وی توضیح داد: در قرعه کشی استانی، سهم هر استان از جوایز بزرگ بیشتر خواهد شد، به طوری که مردم هر استان که صرفه جویی بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری از جوایز بزرگ خواهند برد.
مجری طرح پویش با انرژی افزود: برای هر استان یک خودرو در نظر گرفته شده است و مابقی خودروها به ترتیب سهم استان هایی خواهد بود که هم استانی ها یکدیگر را تشویق به صرفه جویی کرده و در مجموع صرفه جویی بیشتری داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات