آغاز فرایند بررسی عملکرد بودجه‌ای پروژه‌های عمرانی سال جاری

آغاز فرایند بررسی عملکرد بودجه‌ای پروژه‌های عمرانی سال جاری

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در جلسه بررسی عملکرد منطقه ۲ شهرداری که با حضور شهردار و معاون فنی و عمرانی منطقه ۲ و مدیران ستادی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در منطقه ۲ برگزار شد به بررسی عملکرد پروژه های عمرانی این منطقه پرداخت.

احمدزاده با تاکید بر اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی های لازم جهت تسریع اجرای پروژه ها گفت: کنترل عملکرد پروژه ها و بررسی مواردی که میزان پیشرفت آنها را کند می‌کند، نه تنها موجب تسریع در اجرای آنها بلکه اعتلای سازمانی را نیز به همراه دارد.

وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم تسریع آغاز عملیات اجرایی پروژه هایی که در دست عقد قرارداد و یا طراحی می باشند گفت: لازم است اولویت بندی مسائل مالی برای همه پروژه‌های عمرانی شهر با توجه به ضرورت آن، میزان اعتبار مورد نیاز و زمان بندی حداقلی و منافع شهر انجام شود.

احمدزاده در ادامه هدف از این جلسات را اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات پیش‌روی پروژه‌ها و تسریع اجرایی نمودن آیتم های با عملکرد ضعیف عنوان نمود و در همین راستا خواستار تلاش مضاعف و مجدانه شهرداری منطقه برای اجرای پروژه های نیمه تمام و اجرای هرچه سریعتر سایر پروژه ها بر اساس بودجه سال ۱۴۰۳ شد.

وی جهش عمرانی منطقه را مستلزم اجرای سریع و عدم تعطیلی پروژه‌ها عنوان نمود و گفت: بهره برداری از پروژه ها با تلاش بیش از پیش همکاران در بخشهای نظارتی چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی باید سر لوحه کار دستگاه های اجرایی باشد.

در این جلسه شهردار و معاون عمرانی منطقه ۲ تبریز ضمن ارائه گزارش آخرین وضعیت پروژه ها توضیحاتی را در خصوص موانع و مشکلات در اجرای آنها مطرح کردند که پس از بحث و بررسی، تصمیمات و راهکارهای لازم جهت تسریع اجرایی نمودن این پروژه ها اتخاذ شد.

جلسات بررسی عملکرد پروژه های عمرانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در دیگر مناطق نیز طی روزهای آتی برگزار و عملکرد بودجه عمرانی پروژه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات