سازمان آتش نشانی تبریز برای سال جاری سرباز آتش نشان جذب می کند

سازمان آتش نشانی تبریز برای سال جاری سرباز آتش نشان جذب می کند

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت:بر اساس ابلاغ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،سازمان آتش نشانی تبریز براساس مجوز های لازم، ۲۰ نفر سرباز آتش نشان جذب می کند.

وی افزود: این جذب و بکارگیری سربازان وظیفه بایستی مرتبط با رشته های فعالیت در حوزه ایمنی و آتش نشانی و یا مرتبط با نیاز های حوزه های ستادی و اداری باشد.

سعید صالح نیا افزود: در راستای ارج نهادن به خانواده های معظم شهدا،جانباز،ایثارگر، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، جذب از بین فرزندان این خانواده ها هستند.

وی یاد آور شد: دارندگان مدرک تحصیلی مرتبط  در یکی از رشته های ایمنی،مشمولین معاف از رزم، حافظان قرآن،قاریان برتر،فارغ التحصیلان ممتاز دانشگا های برتر نیز می توانند جزو جذب های سرباز آتش نشان باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه مشمولین دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی از شرایط جذب مستثنا است افزود: جذب و بکارگیری سرباز آتش نشان، در راستای بکارگیری افراد متخصص در حوزه های ایمنی و توانمند سازی متخصصین دانش آموخته این حرفه برای ورود به بازارکار است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات