تداوم عملیات خاکبرداری خیابان۳۵ متری صنعتگران

تداوم عملیات خاکبرداری خیابان۳۵ متری صنعتگران

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تامین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان و به منظور اجرا و تامین زیرساخت های اصولی معابر در سطح منطقه، در حال حاضر عملیات مسیرگشایی ۳۵ متری صنعتگران به طرف مایان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این مسیرگشایی، خیابان‌های صنعتگران و مایان را به هم متصل می‌کند، ادامه داد: با اتمام این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد در معابر بافت مرکزی شهر خواهیم بود. یکی دیگر از اهدف عمده این پروژه، کاهش بار ترافیک این منطقه تعریف شده است.
وی در ادامه افزود: این عملیات با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال با هدف مسیرگشایی این خیابان در حال اجراست که خوشبختانه شاهد پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی این پروژه هستیم.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات خاکبرداری و زیرسازی این مسیر به طول ۳۰۰ متر در حال اجراست.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات ساماندهی معابر سطح منطقه با هدف تسهیل در رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین و روان شدن ترافیک صورت می گیرد، تصریح کرد: به دلیل واقع شدن این معبر در محدوده صنعتی و با توجه به لزوم رسیدگی به وضعیت کیفی آن، عملیات ساماندهی و بهسازی این خیابان با اقدامات متعدد عمرانی همچون خاک برداری، زیرسازی و اجرای روکش آسفالت و جدولگذاری در دستور کار معاونت عمرانی قرار گرفته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات