۸ مهر ؛ مهلت انصراف از مسکن ویژه

۸ مهر ؛ مهلت انصراف از مسکن ویژه

http://www.bananews.ir/ثبت نام متقاضیان مسکن ویژه تهران از امروز از طریق سامانه اعلام شده و به صورت اینترنتی آغاز شد و تا روز دهم مهرماه ادامه دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) متقاضیان خرید مسکن ویژه تهران که خود را واجد شرایط ثبت نام دیده‌اند از شنبه هفته گذشته با واریز ۲۰ میلیون تومان در حسابی که در یکی از شعب بانک مسکن گشوده‌اند آمادگی خود برای مالکیت یکی از ۴۸۰۰ واحد این نوع از مسکن اعلام کرده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان می‌توانند تا ششم مهرماه همچنان به افتتاح حساب و واریز ۲۰ میلیون تومان اولیه در بانک مسکن اقدام کنند.

این افراد که البته تعدادشان در مقایسه با تعداد واحدهای اعلام شده زیاد هم نیست، باید از امروز با مراجعه به سامانه Tehran.maskanmehr.net فرم ثبت‌نام را پر کنند.

* انصرافی‌ها از هشم مهر بیایند

اما شاید هستند کسانی که ۲۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند اما بنا به هر دلیلی که ناتوانی در پرداخت دیگر اقساط آن مهم ترین آن باشد، قصد انصراف داشته باشند در صورتی که متقاضیان پس از واریز وجه اولیه، تقاضای انصراف داشته باشند، باید از هشتم مهرماه با دریافت فرم انصرافی به شعبه بانک مسکن مربوطه مراجعه کنند و از مراجعه به شعب بانک قبل از تاریخ مذکور اکیدا خودداری کنند.

صرفا متقاضیانی می‌توانند برای تکمیل اطلاعات وارد سامانه مذکور شوند که شرایط آنها در بررسی های اولیه مردود نشده باشد.

ورود به سامانه به منزله تایید کامل و نهایی شرایط متقاضیان نیست و بررسی‌های تکمیلی در مراحل بعدی به شرح مندرج در شیوه نامه ثبت نام انجام خواهد شد.

    نظرات