دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی غدیر برگزار شد

دومین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی غدیر برگزار شد

به گزارش شهریار ، دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیر، از ۲ مسیر منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و محوطه ارک علیشاه، از سمت چهار راه شهید بهشتی و چهارراه فجر برگزار شد که برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط نخبگان شناسایی شده توسط شهرداری تبریز در ۲ سال اخیر، نمایش واقعه غدیرخم، برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه، حوزه سلامت و ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر پیاده‌روی به اجرا درآمد. همچنین بزرگترین رویداد نقاشی خیابانی توسط کودکان و نوجوانان از برنامه‌های شاخص همایش پیاده‌روی امسال غدیرخم بود که در طول مسیر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تمام مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در طول مسیر پیاده‌روی اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و ایستگاه‌های صلواتی کردند، مواکب و هیآت حسینی به ویژه موکب جنت‌الحسین شهرداری تبریز نیز در این همایش حضور فعالی داشتند.

توزیع ۴۰ هزار گلدان، نورباران عمارت شهرداری تبریز، پایش سلامت شهروندی در مسیر ضیافت علوی، برپایی غرفه هایی کودکان و نوجوانان در مسیر راهپمیایی، توزیع نذورات توسط دستگاه های شهرداری تبریز، توزیع پیکسل ها و پرچم علوی، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از جمله سرود و موسیقی و نمایش و اهتزاز پرچم ۲۵۰ متری غدیر از دیگر آیتم های این همایش حانوادگی بود.

حسن‌ختام این همایش، برگزاری قرعه‌کشی ۲۲۰دستگاه دوچرخه بین ۵۵ هزار نفر شرکت‌کنندگانی بود که تا پیش از پایان برنامه در مسابقه پیامکی این همایش شرکت کرده بودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات