مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در تالار اندیشه ائل‌گولی برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در تالار اندیشه ائل‌گولی برگزار شد

به گزارش شهریار ، در بخشی از این مراسم گرامیداشت، میکائیل جمالپور رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی طی سخنانی رویدادهای ۳ گانه روزهای آغازین امسال را تبلور بیشتر اقتدار نظامی، فرهنگی و ملی عنوان کرد و بر رویداد مهمتر که همانا مشارکت فعال و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیش روست تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری در روز عید غدیر مبنی بر اینکه ما خواهان ایران قوی و سرافراز هستیم بر بسترسازی و تلاش مضاعف برای هدایت و راهنمایی کشور به سمت ترقی و اقتدار بیشتر با تعیین ابزارهای مناسب تاکید کرد.

جمالپور در ادامه سخنان خود وعده صادق و اصابت ۳۰۰ موشک و پهباد به سرزمین‌های رژیم غاصب اسرائیل را رساندن ۳۰۰ پیام مهم به آن رژیم جعلی دانست و این رویداد عظیم را نقطه عطفی در تاریخ ۷۴ ساله فلسطین بیان کرد که موجب اقتدار بیشتر نظامی ایران شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اثرات و ارزش نامه ۲ صفحه‌ای مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکا را که از آن به عنوان اقتدار فرهنگی ایران نام می‌برند را هم‌تراز عملیات وعده صادق و حتی بیشتر از آن توصیف کرد که در مجامع بین المللی نشان داد رهبر ایران فرمانده بلامنازعه میادین فرهنگی و علمی آمریکاست.

جمالپور یکی از علائم نظامهای موفق را ترمیم فوری در مواقع بحرانی و ضرر نام برد و شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان را که از سرمایه‌های ارزشمند کشورمان بودند و مدیریت به موقع و خلل ناپذیر کشور بعد از عروج ملکوتی آن عزیزان را نشانگر اقتدار ملی میهن اسلامی ایران برشمرد.

او همچنین به رویداد مهم و سرنوشت‌ساز دیگر در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: رویداد مهم دیگری نیز در هشتم تیرماه روی می‌دهد که شایسته است که به نیابت از شهدای خدمت و ۳۰۰ هزار شهید والامقام کشور و نیز ۱۰ هزار شهید استان با حضوری فعال و گسترده در آن و انتخاب اصلاحترین فرد اقتدار نظام جمهور اسلامی را بیش از پیش در دنیا به منصه ظهور برسانیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات