آگهی مناقصه خرید گارد ریل و چراغ خیابانی سازمان عون بن علی

آگهی مناقصه خرید گارد ریل و چراغ خیابانی سازمان عون بن علی

سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز به استناد مصوبه هیات مدیره سازمان در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی موارد زیر را به فروشنده گان و تولید کننده گان ذی صلاح واگذار نماید:

الف:تهیه ست کامل گاردریل دو موج به وزن ۹۳۰۰۰ کیلوگرم و تحویل در انبار سازمان

برآورد اولیه به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۶۵۰/۷۳ ریال و سپرده شرکت در مناقصه مبلغ ۰۰۰/۵۰۰/۶۸۲/۳ ریال

ب:تهیه چراغ خیابانی ستاره اس ۱۰۰ وات با متعلقات و لوازم مربوطه و تحویل در انبار سازمان

برآورد اولیه به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۹۸ ریال و سپرده شرکت در مناقصه مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۹۰۰/۹ ریال

لذا از متقاضیان دعوت می شود با رعایت قانون منع مداخله در معاملات دولتی، از تاریخ انتشار آگهی جهت اخذ اسناد مناقصه به سایت اینترنتی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) www.setadiran.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و بازگشایی پاکتها و اعلام به برنده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد. ضمناً شرکت کنندگانی که عضو سامانه نمی باشند جهت شرکت در مناقصه باید نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام نمایند. سپرده شرکت در مناقصه به صورت ضمانت نامه بانکی یا به صورت فیش بانکی به حساب شماره ۱۰۰۱۸۶۸۵۸۳۳۶۷ نزد بانک شهر به نام سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز واریز گردد. مهلت دریافت اسناد مناقصه از ساعت ۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۴/۴/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۱/۴/۱۴۰۳ می باشد. آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۴/۱۴۰۳ می باشد. سپرده شرکت در مناقصه باید به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۴/۱۴۰۳ به دبیرخانه سازمان توسعه و عمران عون بن علی تحویل داده شود.

بازگشایی پیشنهادات از ساعت ۱۲:۱۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۴/۱۴۰۳ در محل اتاق جلسه سازمان واقع در اتوبان پاسداران – ورودی تله کابین تبریز- سازمان توسعه و عمران عون بن علی صورت خواهد گرفت.

سازمان در رد یا قبول پیشنهادهای رسیده مختار است. هزینه چاپ اگهی بر عهده برندگان مناقصه می باشد.

شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف شهرداری موضوع ماده ۱۰ آیین نامه معاملات شهرداری ها می باشد.

برندگان مناقصه موظف به ارائه تضمین حسن انجام تعهدات قبل از عقد قرارداد به میزان مقرر در ماده ۱۱ آیین نامه معاملات شهرداری ها می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی لازم با شماره تلفن ۲-۰۴۱۳۲۳۷۳۰۶۰ تماس حاصل فرمائید.

سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است و جزء لاینفک قرارداد خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات