تجلیل شهردار تبریز از دست اندرکاران احداث نخستین پل سگمنتال شمالغرب کشور

تجلیل شهردار تبریز از دست اندرکاران احداث نخستین پل سگمنتال شمالغرب کشور

به گزارش شهریار ، در این آیین که در تالار اندیشه ایل گلی برگزار شد، شهردار تبریز به همراه برخی از اعضای شورای شهر از عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۵، شرکت پیش ساخته آذربایجان و پیمانکاران و مشاوران این پروژه تجلیل کردند.

اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۵ در این آیین با قدردانی از فعالیت های شبانه روزی عوامل احداث این پروژه اظهار داشت: به طور حتم مدیریت راهبردی و رهبری مطلوب شهردار کلانشهر تبریز در پیشبرد این پروژه موجب ثبت این موفقیت شد.

وی اجرای پروژه عظیم عریض ترین پل سگمنتال کشور در کمترین زمان ممکن را ناشی از برنامه ریزی علمی و مدیریت توانمند دانست و گفت: ایجاد انسجام کاری و روحیه هماهنگی بین ارگان های دخیل در این پروژه نیز مثال زدنی بود.

آرمان امین بخش مدیرعامل شرکت پیش ساخاته آذربایجان نیز در این مراسم افزوده شدن ظرفیت های جدید تولیدی در این شرکت را مهمترین نتایج پل شهید مالک رحمتی عنوان کرد و گفت: طراحی قالب و ساخت هندریل، راه اندازی خط تولید رنگ کوره ای و ساخت تیرهای چراغ برق پل های میدان معلم و قراملک در کنار راه اندزای خط تولید نیوجرسی های عروسکی در کنار خط تولید تمام اتوماتیک تیرچه صنعتی به توانمندی های این شرکت افزوده شد.

جواد فلاح مدیر پروژه پل شهید مالک رحمتی نیز اظهار داشت: احداث این پل شروع نهضت پل‌سازی با تکنولوژی روز دنیا در تبریز است که نوید روزهای خوبی در عرصه مسیرهای غیرهمسطح به همراه داشته است.

وی با اشاره به تاکید شهردار تبریز به انتقال تکنولوژی به این شهر تصریح کرد: تا قبل از این، شرکت های معدودی در کشور توان ساخت پل های سگمنتال را داشتند اما در کوتاه ترین زمان ممکن کارخانه تولید این نوع پل ها در تبریز راه اندازی شد.

فلاح تصریح کرد: از این پس تبریز می تواند پل هایی با طبقات بیشتر نیز در کمترین زمان ممکن احداث و مشکلات ترافیکی خود را رفع کند.

حجت الاسلام رسول برگی، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام استاندار فقید آذربایجان شرقی شهید مالک رحمتی گفت: ایشان در چندین نوبت از این پروژه بازدید کرده و پیگیر اتمام آن بودند.

وی روحیه جهادی و خوش رویی شهید رحمتی را ستود و اظهار داشت: ایشان ضمن پیگیری جدی، به تمام عوامل اجرایی روحیه می داد و قدردان زحمات آنان بود.

برگی در ادامه سخنان خود با اشاره به احداث پل های معلم و قراملک با فناوری های روز دنیا برای اولین بار در شمالغرب یادآور شد: تمام این توفیقات نتیجه وجود یک شهردار با دل و جرات، علمی و باتجربه ای است که فعل خواستن را صرف و به همکاران خود انگیزه و روحیه می دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات