توزیع ۲۳ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز

توزیع ۲۳ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفی آسفالت معابر و محلات سطح حوزه، اظهار کرد: در راستای تداوم برنامه‌های آسفالت‌ریزی سطح منطقه و به منظور بهبود عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان، با همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز و کارگاه امانی، معابر اصلی و فرعی سطح منطقه طبق اولویت بندی روزانه، زیرسازی، آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری در زمینه آسفالت‌ریزی اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، افزود: با به کارگیری چندین اکیپ برای رفع موانع عبوری و تسهیل تردد شهروندان، توسط شهرداری این منطقه، بیش از ۴۵ محله از معابر اصلی و فرعی این منطقه از جمله خیابان شنب غازان کوی صالح پور و مقابل مسجد منا، مایان کوی پدرام، کوی صنعت، سه راهی فرودگاه، شهرک شهید دکتر بهشتی، کوی صفا قراملک، میدان راه آهن به طرف چهارراه خطیب  و... به صورت کامل آسفالت اساسی شدند.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: عملیات اجرائی لکه گیری در تعدادی از مسیرهای فرعی سطح حوزه نیز به اتمام رسیده که افزون بر ۲۰۰ تن آسفالت ریزی در این مسیرها انجام یافته است.

وی تصریح کرد: با تامین منابع مالی و طبق اولویت‌بندی عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری در نقاط مختلف از سطح حوزه ادامه دارد.

جان‌فشان نوبری در ادامه خاطر نشان کرد: بحث ساماندهی و بهسازی معابر از جمله اولویت های کاری این شهرداری است که معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری و اجرایی منطقه کوشش دارند در حیطه وظایف خود در این راستا فعالیت های مناسبی انجام دهند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات