براي نخستين بار در كشور؛ ماينرهاي غيرمجاز با مجوز ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، به گفته حامد احمدی با اجرای این قانون برای نخستین بار در مشهد تعداد ٨٨٢ دستگاه ماینر غیرمجاز جمع آوری و امحا شد.

وی خاطرنشان ساخت: هر دستگاه ماینر معادل مصرف برق سه خانوار را به خود به اختصاص می دهد که در این شرایط و روزهای گرمی که سپری می کنیم، استفاده غیرمجاز از دستگاه های ماینر و استخراج رمزارز به این شیوه،برای مدیریت شبکه برق بسیار مضر است.

وی همچنین از تلاش شبانه روزی برای شناسایی ماینرهای غیرمجاز خبرداد و گفت: در تازه ترین تلاشها تعداد ١٦٤ دستگاه ماینر غیرمجاز در تبریز و ٢٧٦ دستگاه در شیراز کشف و ضبط شده است.

به گفته احمدی برای افرادی که به معرفی ماینرهای غیرمجاز اقدام کنند پاداشهای خوبی در نظر گرفته شده که در همین زمینه به ازای هر دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شده، مبلغ یک میلیون تومان و تا سقف ٢٥ میلیون تومان پاداش تعلق می گیرد.

مدیرکل هوشمندسازی و فناوری های نوین توانیر ادامه داد: ماینرهای غیرمجاز جمع آوری شده علاوه بر پرداخت جریمه های نقدی، به مراجع غذایی نیز معرفی خواهند شد.

وی در عین حال از همه هموطنان درخواست کرد تا با توجه به شرایط کنونی و گرمای هوا برای کمک به تامین برق پایدار برای همه مشترکان، با صنعت برق همکاری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات