در نشست مشترك توسعه مديريت شركتهاي مادرتخصصي صنعت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این نشست، مدیرکل دفتر مدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو، ضمن گزارش مهمترین اقدامات وزارت نیرو، موفقیتهای بدست آمده را طی فعالیت دولت سیزدهم برشمرد و آن را ناشی از تعامل مدیران این حوزه در شرکتهای مادرتخصصی دانست.
بخشایش، اهمیت تعامل و ارتباط سازنده مستمر بین سازمان امور استخدامی و وزارت نیرو را اجتناب ناپذیر و استراتژیک دانست و خواستار تداوم و ارتقای سطح این ارتباطات و تاثیر آن در هدف گذاریها شد.
در ادامه این نشست، رئیس گروه فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی ضمن مهم برشمردن اقدامات مجموعه وزارت نیرو و صنعت برق در حوزه فرهنگ سازمانی، تدوین «کتابچه کدهای رفتاری» را نمونه ای از اعتقاد  و توجه مدیران این دستگاه به ارتقاء موضوع فرهنگ سازمانی عنوان کرد.
لطیفی ضمن تشریح اقدامات سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص بازنگری نظام نامه فرهنگ سازمانی، طی توضیحاتی به تشریح تفاوت کدهای رفتاری با استانداردهای رفتاری پرداخت.
مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر هم ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ سازمانی و جاری بودن آن در فرایندهای صنعت برق، شرکت توزیع تهران بزرگ را «شرکت پیشرو» دانست و از خدمات این شرکت تقدیر کرد.
سپس رییس گروه توسعه مدیریت شرکت توانیر در سخنانی اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه فرهنگ سازمانی در سطح شرکت توانیر و شرکتهای زیرمجموعه آن، مشتمل بر فرهنگ سنجی، تدوین، اجرا و تحلیل طرحهای بهبود و شناسایی چالشها و مسائل موجود در صنعت برق را تشریح کرد.
یعقوبی با تعریف استراتژیهای تقویت و بهبود، پیشنهادهایی در جهت بازنگری نظام نامه فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی و انعقاد تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی جهت رصد و کنترل و پایش شایسته برنامه های فرهنگ سازمانی ارائه کرد.
در این جلسه همچنین معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ توضیحاتی پیرامون اهمیت موضوع رفتار سازمانی و بهبود و توسعه فرهنگ سازمانی ارائه نمود و پس از آن، مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری آن شرکت، درخصوص سنجش مولفه های فرهنگ سازمانی و تحلیل آن و همچنین مراحل و مسیر طی شده در جهت تدوین کتابچه کدهای رفتاری با ٢٤٦ عنوان کد رفتاری در ٦ گروه مختلف ذینفعان مشتمل بر منابع انسانی، مشترکین و متقاضیان برق، تأمین کنندگان و پیمانکاران، شهروندان و محیط زیست، دولت، وزارت نیرو، شرکت مادرتخصصی توانیر و سهامداران و سایر نهادهای قانونی و سازمانهای خدماتی تهران بزرگ گزارش مفصلی ارائه کرد.
در پایان این نشست، دو کلیپ تصویری از رصدخانه برق و انرژی و مرکز پایش و راهبری شهر تهران به عنوان نمونه های موفق ارتباط دو سویه با مشترکین و پاسخگویی به درخواستهای آنها برای حاضران به نمایش درآمد.
گفتنی است نشست مدیران کل توسعه مدیریت و بهره وری شرکت های مادرتخصصی توسط وزارت نیرو به صورت دوره ای و با هدف ایجاد و تقویت سطح تعامل و نیز اشتراک گذاری دانش و دستاوردهای این شرکتها برگزار می شود.




لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات