مديرعامل توانير در مراسم امضاي تفاهم نامه همكاري با ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر،
مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به افزایش پاداش معرفی ماینرهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: وزارت نیرو امیدوار است با همکاری هموطنان  گامهای بزرگتری در خصوص ریشه کن کردن این معضل برداشته شود.
رجبی مشهدی همچنین اعلام کرد: وزارت نیرو برای هموطنان پاداشهای مناسبی جهت شناسایی استفاده کنندگان غیرمجاز در نظر گرفته به گونه ای که هموطنان در صورت اعلام کشف هر یک دستگاه حداقل یک میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.
وی با بیان این که امکان اعلام گزارش به شرکتهای توزیع نیروی برق، سامانه برق من و همچنین با تماس رایگان و ٢٤ ساعته با شماره ٠٩٦٣٠٠ برای معرفی ماینرهای غیرمجاز وجود دارد، یادآور شد: در عین حال جرایم شدیدی در جهت مقابله با این پدیده مذموم در نظر گرفته شده است به طوری که پس از کشف در نوبت اول، نرخ برق محاسبه شده از تاریخ شناسایی استفاده غیر مجاز از شبکه های عمومی، ١٠٠ برابر تعرفه های عادی برق محاسبه می شود و در نوبت دوم انشعاب برق آنها جمع آوری و برق آنها قطع  و شخص به مقامات قضایی معرفی می شوند.
سخنگوی صنعت برق همچنین از اخذ موافقت سازمان اموال تملیکی، ماینرهای کشف شده از این پس امحا و از چرخه خارج خواهند شد، از پیشنهاد سردار رحیمی فرمانده پلیس امنیت اقتصادی برای امحای یک جای ماینرهای کشف شده نیز استقبال کرد و به علاقمندان این حوزه توصیه کرد برای استخراج رمزارزها، راه های قانونی را در پیش گرفته و مجوزهای لازم را اخذ کنند.
مدیرعامل شرکت توانیر به برخی خانواده ها برخی کسب و کارهایی که به صورت غیرمجاز به استخراج رمزارز مبادرت می ورزند نیز هشدار داد: این افراد باید بدانند که سرمایه هایشان را از دست خواهند داد و علاوه بر اینکه با جرایم سنگین مواجه می شوند، ممکن است امتیاز برق مجموعه ای که در آن اقدام به این کار غیر قانونی کرده اند نیز باطل شود.
رجبی مشهدی ضمن تشکر از نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی گفت: توان مصرفی دستگاههای کشف شده در سه سال گذشته بیش از ٨٠٠ مگاوات و معادل مصرف حداکثری دو استان خراسان شمالی و جنوبی است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات