با اتصال به شبكه فيبرنوري؛ امكان خدمت رساني ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، احمد احمدی در این باره اظهارداشت: با توجه به ضرورت کاهش و حذف مراجعات حضوری مشترکان به ادارات برق شهرستانها، بستر ارائه خدمات الکترونیک و برخط برای شهروندان مهیا شده است.
وی افزود: از آنجا که خدمات غیر حضوری و برخط در بستر اینترنت ممکن می شود لذا در سالهای اخیر نسبت به ایجاد فیبر نوری در همه شهرستانها بجز آوج اقدام شد و توانستیم ? شهرستان را از این شبکه برخوردار کنیم.
احمدی یادآورشد: خوشبختانه با همکاری شرکت برق منطقه ای زنجان عملیات نصب فیبر نوری در امور برق شهر آوج نیز به پایان رسید و مردم این منطقه نیز از این پس می توانند از خدمات غیرحضوری و الکترونیک این شرکت برخوردار شوند.
معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: از دو هفته قبل شبکه فیبر نوری مدیریت برق آوج متصل و برقرار شد و مشترکان این شهر می توانند با سرعت بالا و همانند خدمات ستاد در مرکز استان از خدمات مورد نیاز خود در زمینه امور برق بهره مند شوند.
این مدیراظهارداشت: در این زمینه دو طرح اجرا شد که یک طرح توسط شرکت توزیع نیروی برق بود که فیبر نوری از پست آبگرم تا شرکت توزیع و یک طرح توسط مدیریت برق آوج عملیاتی شد.
وی گفت: در این طرح ٢٠ کیلومتر شبکه فیبر نوری بر روی شبکه برق خطوط ٢٠ کیلوولت اجرا شد که بیش از یک میلیارد تومان هزینه دربرداشت.
احمدی تصریح کرد: برق منطقه ای زنجان هم شبکه فیبر نوری از نوع OPJW به مسافت ٢٦ کیلومتر روی خطوط انتقال استان در مدت دو ماه انجام داد و در مجموع ٥٢ کیلومتر شبکه ایجاد شده است.
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به مزایای اجرای این طرح گفت: افزایش سرعت خدمت رسانی در بستر الکترونیک و ارتقای امنیت ارتباطی و پیشگیری از حمله سایبری و کاهش مراجعه حضوری مشترکین به ادارات برق از دیگر مزایای اتصال مدیریت برق شهرستان آوج به فیبر نوری است.
به گفته احمدی در حال حاضر تمامی ادارات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به شبکه فیبر نوری متصل شده اند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات