ضرورت تشکیل کارگروه مشترک و هم‌اندیشی مدیران آتش‌نشانی کشور

ضرورت تشکیل کارگروه مشترک و هم‌اندیشی مدیران آتش‌نشانی کشور

به گزارش شهریار ، بهنام اصلی زاده در جریان برگزاری ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی کشوری، با بیان اینکه ایجاد کارگروه تخصصی و هم اندیشی مشترک مدیران آتش نشانی می تواند نقش سازنده ای در تدوین استاندارد سازی روش های عملیاتی و اجرایی داشته باشد افزود: تهیه و تدوین برنامه ای مدون و منطبق بر اصول علمی می تواند یک راهکار مناسبی بر قایق آمدن به مشکلات اساسی در چنین سازمان های باشد.

وی ادامه داد: مدیران سازمان های آتش نشانی می توانند با تکیه بر تجارب تخصصی خود و بروزرسانی چارت تشکیلاتی، زمینه فعالیت و مسیر توسعه را معین سازد.

جانشین مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه تامین تجهیزات امدادی از جمله راهکارهای موثر بر میزان افزایش بازدهی است افزود: وزارت کشور می تواند با پیش بینی و تامین تجهیزات تخصصی و ماشین آلات سنگین به ویژه خودروهای نردبان، فوماتیک، جرثقیل سنگین، لودر و بیل مکانیکی زمینه ساز فعالیت موثر در هر منطقه زندگی باشد.

بهنام اصلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به هم اندیشی در راستای نحوه استخدام دوره ای و مدون از بین جوانان اشاره و تاکید کرد: بهره گیری از نیروهای جوان به صورت دوره ای می تواند از کاهش یکباره نیروهای آتش نشانی جلوگیری کرده و سازمان را با کاهش شدید نیرو مواجه نسازد و ایجاد بحران نیروی انسانی نکند.

بهنام اصلی زاده در پایان سخنان خود به توسعه هر چه بیشتر روابط بین سازمان های آتش نشانی تاکید و خواستار ایجاد شبکه ارتباطی و بانک آمار و اطلاعات مشترک کشوری برای هم افزایی و هم اندیشی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات