اجرای خط کشی و رنگ آمیزی مسیر دوچرخه سواری پروژه پارک خانواده

اجرای خط کشی و رنگ آمیزی مسیر دوچرخه سواری پروژه پارک خانواده

به گزارش شهریار ، شهرداری منطقه ۹ طی چند سال گذشته و به ویژه از سال ۱۴۰۲ با طراحی و اجرای چندین پروژه عمرانی پارک و بوستان و ایجاد مسیر و پیست دوچرخه سواری در این اماکن سبز و امن، درصدد ایجاد مسیرهای مناسب امن ورزشی بی خطر برای ورزش پر طرفدار دوچرخه سواری است.

امیر فتحی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹، با اشاره به اتمام عملیات عمرانی مسیر دوچرخه سواری پارک خانواده و تحویل این مسیر برای اجرای آیتم های ترافیکی گفت: مسیر دوچرخه سواری یک کیلومتری پروژه پارک خانواده شهرک خاوران که از ۳ متر عرض برخوردار است و به موازات بلوار شهدای غواص ( نرسیده به سه راهی زهرا مردانی آذر ) ایجاد شده، یکی از چندین طرح ورزشی و تفریحی این پارک است که به مرحله نهایی عملیات عمرانی خود رسیده و این معاونت در طی سه روز گذشته، عملیات خط کشی محوری و رنگ آمیزی این مسیر را اجرا و به اتمام رسانیده است.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از این مسیر طی چند روز آینده افزود: عملیات خط کشی و رنگ آمیزی ترافیکی این مسیر در دو باند به طول دو و نیم کیلومتر طی سه روز گذشته به اجرا درآمد. با نصب ۵ تابلوی نشانگر مسیر دوچرخه و همچنین، درج لوگوی دوچرخه سواری بر روی این مسیر، پیست دوچرخه سواری پارک خانواده به آیتم های ترافیکی لازم تجهیز گشته و به زودی، آماده بهره برداری و استفاده شهروندان و علاقمندان دوچرخه سواری خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات