رييس پليس امنيت اقتصادي در مراسم امضاي تفاهم نامه با ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، سردار حسین رحیمی با اشاره به زیانهای ناشی از استخراج غیرمجاز رمز ارز با بیان این که هر یک دستگاه ماینر سهم برق چند خانوار را به خود اختصاص می دهد، گفت: این تفاهم نامه به منظور پیشگیری از برور تخلف در این حوزه به امضا می رسد که درهمین زمینه ما ماموریت داریم با تمام نیرو مقابل متخلفان ایستاده و با آنها برخورد کنیم.
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اضافه کرد: ماموریت ما این است که با کسانی که به صورت غیرقانونی و قاچاق ماینرها را وارد کشور می کنند و کسانی که از این ماینرها به صورت غیرمجاز و با برق یارانه ای کسب درآمد می کنند مقابله کنیم.
سردار رحیمی افزود: طی سال گذشته و سه ماهه اول امسال بالغ بر ٢٨ هزار دستگاه ماینر توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شده است.
وی یادآور شد: تعداد ١٧ هزار و ٥٠٠ دستگاه از این ماینرها در هنگام ورود به کشور و پیش از نصب و استفاده توسط نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی و بیش از ١٠ هزار دستگاه نیز در حین استخراج رمز ارز کشف شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی اضافه کرد: از امروز تیم های ویژه عملیاتی در سراسر کشور با همکاری و هماهنگی شرکت توانیر و اطلاعاتی که شرکت های توزیع نیروی برق از طریق مراکز دیسپاچینگ در سراسر کشور در اختیار ما قرار می دهند، برخوردهای قاطع تر و جدی تری با متخلفان خواهند داشت.
وی تاکید کرد: با استفاده از تمام ظرفیت پلیس به ویژه پلیس امنیت اقتصادی در برابر مجرمان و سودجویان می ایستیم تا مردم از برق پایدار برخوردار باشند و تابستان را با آسایش بگذرانند.
سردار رحیمی ضمن درخواست از مردم برای همکاری در این خصوص اظهار داشت: هموطنان می توانند در سراسر کشور با شماره تلفن رایگان ستاد خبری ٠٩٦٣٠٠ با پلیس امنیت اقتصادی تماس گرفته و در حوزه تمام جرائم و مفاسد اقتصادی از جمله بحث قاچاق یا استفاده غیرمجاز از ماینر به همکاران ما اطلاعات دهند و مطمئن باشند که گروههای عملیاتی پلیس به سرعت در محل حاضر و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
سردار رحیمی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه هر یک ماینر به اندازه ی یک کولر گازی مصرف برق دارد، در تفاهم نامه ای که با شرکت توانیر داشتیم، مقرر شده تا ماینرهای کشف شده امحا شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات