معرفی و تبلیغات گسترده فرصت های سرمایه‌گذاری شهرداری در سطح شهر تبریز

معرفی و تبلیغات گسترده فرصت های سرمایه‌گذاری شهرداری در سطح شهر تبریز

به گزارش شهریار ، رضا خلیلی گفت: فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار همراه با ظرفیت ها و فرصت های سرمایه‌گذاری و انتشار تسهیلات و مشوق های آن در دسترس عموم سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان پروژه های شهری قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران می توانند تا ۱۸ تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان یا همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری نسبت به تکمیل اسناد فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار شهرداری تبریز ضمن تکمیل از کم و کیف مشوق های سرمایه گذاری مطلع شوند.

خلیلی با بیان اینکه، تمامی اطلاعات و مشخصات بسته های سرمایه گذاری مناطق و سازمان های شهرداری تبریز با جزییات کامل در سایت همایش بین اللملی فرصت های سرمایه گذاری درج شده است، افزود: برای دسترسی بهتر و سریعتر سرمایه گذاران همکاران و مدیران سرمایه گذاری در مناطق و سازمان های شهرداری نیز می توانند ضمن معرفی بیشتر پروژه های مربوطه راهنمای مشارکت کنندگان و مراجعان نیز در مناطق و سازمانهای مختلف باشند.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز، این فراخوان به همراه مشخصات پروژه هایی که بعنوان فرصت سرمایه گذاری مشخص شده اند در مناطق دهگانه شهر تبریز روی نقشه در سایت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تبریز به آدرس tis۲۰۲۴.com در دسترس عموم علاقمندان قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات