برخورد قاطع برق مشهد با مراكز غيرمجاز استخراج ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع برق مشهد، با اقدامات انجام شده این شرکت در سال گذشته، ٢١٥ متخلف حوزه استخراج غیرمجاز رمزارز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند.
مجید حسن نژاد مجری طرح شناسایی و جمع آوری برقهای غیرمجاز شرکت در این خصوص اظهار داشت: استخراج غیرمجاز رمزارز از شبکه برق بدون مجوز و پروانه بهره برداری، مصداق سوء استفاده از انشعاب برق محسوب شده و طبق قانون مجازات استفاده کنندگان از برق مصوب سال ١٣٩٦، مجازات های سنگینی برای متخلفان این حوزه در نظر گرفته شده است.
مجری طرح شناسایی و جمع آوری برقهای غیرمجاز شرکت با اشاره به افزایش مصرف برق در فصل گرم سال، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به استخراج غیرمجاز رمزارز، مراتب را به شرکت توزیع برق مشهد اطلاع دهند.
وی تأکید کرد: همکاری مردم و دستگاه های ذیربط در برخورد با این پدیده غیرقانونی، نقش بسزایی در جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی و حفظ حقوق شهروندان خواهد داشت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: طی اقدامات انجام شده توسط شرکت توزیع برق مشهد، ضمن جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج رمز ارز، با متخلفان نیز برابر قانون برخورد قضایی انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات