تامین انرژی زیرساخت‌های گردشگری تفرجگاه عینالی در اولویت شرکت توزیع برق تبریز

تامین انرژی زیرساخت‌های گردشگری تفرجگاه عینالی در اولویت شرکت توزیع برق تبریز

به گزارش شهریار ، نشست بررسی و احصای مشکلات حوزه تامین انرژی تفرجگاه عون بن علی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز و مدیرعامل سازمان عون بن علی به همراه مدیران و کارشناسان مربوطه در محل سازمان توسعه و عمران عون بن علی برگزار شد.

در این نشست اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های تفرجگاه عینالی به عنوان یکی از مهمترین بسترهای گردشگری در شمال غرب، تامین انرژی زیرساخت های گردشگری را جزو اولویت های اصلی این شرکت دانست و گفت: تفرجگاه عینالی به عنوان یک پتانسیل نقش مهمی در توسعه و رونق گردشگری و ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران ایفا می کند و ضروریست تا دستگاه های دخیل در این مجموعه نیز با حداکثر توان پای کار آمده و برای رفع مشکلات آن تلاش کنند.

وی افزود: شرکت توزیع برق تبریز نیز بر حسب رسالت کاری خود آماده همکاری در حوزه مختلف تامین انرژی تفرجگاه عینالی بوده و از مساعدت های خود در راستای تقویت زیرساخت های این مجموعه دریغ نخواهد کرد.

بابک دانش پناه مدیرعامل سازمان عون بن علی نیز ضمن تقدیر از همکاری های شرکت توزیع برق گفت: باتوجه به رویکرد مدیریت شهری و سازمان عون بن علی در راستای توسعه تفرجگاه عینالی و نیاز مبرم این مجموعه به انرژی برق به عنوان یکی از اصلی ترین موارد زیرساختی لذا ضرورت افزایش توان برق در این مجموعه بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: تاسیسات روشنایی معابر، ایستگاه های پمپاژ آب، شهربازی ها، تله کابین و اماکن تجاری و رفاهی مجموعه از جمله مواردی هستند که فعالیتشان در گرو تامین جریان برق است که در حال حاضر به دلیل وجود برخی ایرادات در شبکه ۲۰ کیلو ولت مسیر ایستگاه اول تله کابین با مشکلاتی روبرو هستند.

دانش پناه اظهار امیدواری کرد: با پیگیری نماینده این سازمان و همکاری های دوجانبه و همچنین مساعدت های شرکت توزیع برق شاهد برطرف شدن اختلالات جریان برق در تفرجگاه عون بن علی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات