ستاد مشترک خادمان غدیر ایجاد شود

ستاد مشترک خادمان غدیر ایجاد شود

به‌ گزارش شهریار، یونس فاتح در آیین تجلیل از خادمان ضیافت علوی که عصر روزز پنج‌شنبه _ ۱۴ تیر _ در پردیس فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد، گفت: توفیق خدمت در عید غدیر، توفیق خدمت در اعیاد و شادی اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به برخی حرکت‌های انحرافی و تاثیرات منفی آن بر نسل‌های آتی گفت: امروز باید به مسئلهٔ معرفی صحیح معارف اهل بیت (ع) توجه شود.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: تربیت صحیح نسل جدید با شناخت صحیح غدیر و ظرفیت مسئلهٔ غدیر است که باید به این نسل تبیین شود.

فاتح با اشاره به این‌که راهپیمایی بزرگ ضیافت علوی امسال به اوج خود رسید، گفت: پای کار بودن خانواده بزرگ شهرداری تبریز و مدیران فرهنگی در این مسئله مشهود بود که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره‌ به این‌که اجرای هرچه بهتر راهپیمایی بزرگ ضیافت علوی نیازمند هماهنگی و هم‌فکری بیشتر دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی است، گفت: برای اجرای هرچه بهتر راهپیمایی ضیافت علوی در سال‌های آتی، ستاد مشترک خادمان غدیر ایجاد شود.

فرماندار تبریز اظهار کرد: ایجاد حسینیه شهر مسئلهٔ دیگری است که با توجه به آن، می‌توان زمینه پرداختن به فرهنگ‌ اهل بیت را بیش از پیش فراهم کرد.

گفتنی است در آیین تجلیل از فعالان ضیافت علوی که عصر روز پنج‌شنبه _ ۱۴ تیر _ در پردیس فرهنگ و هنر و رسانه به‌همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد از جمعی از غدیریون تبریز که در قالب گروه‌های مردمی، نهادهای دولتی و خصوصی و خانواده بزرگ شهرداری تبریز که در برپایی موکب‌های علوی سهیم بودند، تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات