شهرداری تبریز توجه ویژه به فرهنگ اهل بیت (ع) دارد

شهرداری تبریز توجه ویژه به فرهنگ اهل بیت (ع) دارد

به‌ گزارش شهریار،حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی در آیین تجلیل از خادمان ضیافت علوی که عصر روز پنج‌شنبه _ ۱۴ تیر _ در پردیس فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد، گفت: عید سعید غدیر، افضل اعیاد امت شیعه است.

وی با اشاره به تلاش‌های فراوان در جهت فرهنگ‌سازی برای برگزاری نخستین جشن عید غدیر در مسجد طوبی تبریز گفت: شهید آیت‌الله آل‌هاشم نیز توجه ویژه به مسئلهٔ فرهنگ‌سازی عید غدیر داشتند و امروز شهرداری‌ پشتیبان این حرکت عظیم است.

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز با تاکید بر برپایی هرچه باشکوه‌تر جشن‌های عید غدیر گفت: شهرداری تبریز توجه ویژه به فرهنگ اهل بیت دارد و با تلاش خانواده بزرگ شهرداری تبریز، امروز این حرکت عظیم با همراهی گروه‌های مردمی به نقطهٔ اوج خود رسیده است.

برگی، عید غدیر را از مقدمات ظهور دانست و اظهار کرد: شایسته اولین پایتخت جهان تشیع این است که جشن عید سعید غدیر را با هرچه باشکوه‌تر برگزار کند.

وی با اشاره به نزدیکی ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) گفت: ویژه‌برنامه عزاداری "روضهٔ شهر" که با همت خانواده بزرگ شهرداری تبریز توسط مناطق ۱۰ گانه برگزار خواهد شد، ضرورت برگزاری اجتماع باشکوه حسینی در تبریز را می‌طلبد.


گفتنی است در آیین تجلیل از خادمان ضیافت علوی که عصر روز پنج‌شنبه _ ۱۴ تیر _ در پردیس فرهنگ و هنر و رسانه به‌همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد از جمعی از غدیریون تبریز که در قالب گروه‌های مردمی، نهادهای دولتی و خصوصی و خانواده بزرگ شهرداری تبریز که در برپایی موکب‌های علوی سهیم بودند، تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات