افتتاح پروژه‌های عمرانی و ورزشی سه‌شنبه هر هفته

افتتاح پروژه‌های عمرانی و ورزشی سه‌شنبه هر هفته

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار، صبح امروز پس از شرکت در رویداد ملی انتخابات ریاست جمهوری، از پروژه‌های مهم عمرانی، خدماتی و ترافیکی شهر بازدید به عمل آورد.

هوشیار در بازدید از قرارگاه مسکن اره‌گر گفت: تامین مسکن ارزان و استاندارد و ساماندهی بافت فرسوده از ۲ سال پیش به صورت جدی آغاز شده است که در همین راستا مناطق دهگانه موظف به مولدسازی اراضی بلااستفاده خود شده‌اند.

وی قرارگاه مسکن جهادی اره‌گر را اولین پروژه مسکن شهرداری تبریز معرفی و افزود: پروژه اره گر به عنوان اولین عملیات اجرایی قرار گاه مسکن شهرداری با اجرای خاکبرداری به عمق پنج متر و حجم خاکبرداری پنج هزار متر مکعب در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و در هفت طبقه مجزا احداث می‌شود که بتن ریزی فونداسیون آن تکمیل شده است.

هوشیار در بازدید از ساختمان اداری عمران شهرداری تبریز نیز گفت: هدف از اجرای پروژه تجمیع معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز و همچنین شرکت توسعه عمران در یک ساختمان و به منظور تسهیل در اجرای امورات عمرانی شهر تبریز است.

وی اضافه کرد: این پروژه به مساحت ۸۵۰ متر مربع توسط سازمان عمران وباز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز در خیابان شهید اشرفی لاله، کوی اقبال آذر، جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرایی می شود که اسکلت‌بندی طبقات آن در دست تکمیل است.

شهردار تبریز همچنین صبح امروز در بازدید از تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد گفت: تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار مطابق زمانبندی موجود اجرایی می شود.

به گفته یعقوب هوشیار هدف از اجرای تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد-پاسداران، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر بوده که در آینده امکان دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال‌غرب تبریز (ارس) را تامین خواهد کرد.

وی افزود: مطابق روزشمار نصب شده تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد ۳۱ مرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز در بازدید از پروژه مسیرگشایی گوراوانچی نیز گفت: پروژه مسیرگشایی و سنگفرش گوراوانچی یکی از پروژه‌های ترافیکی شهر است که شامل تملک، مسیرگشایی، سنگفرش بخشی از مسیر، نصب مبلمان شهری و سیستم روشنایی در مسیر است.

وی افزود: خیابان گوروانچی به طول ۴۲۰ متر و عرض ۱۸ متر توسط شهرداری منطقه ۸ اجرایی می شود و خیابان های شهید علیپور، قره‌باغیها و امام خمینی را به یکدیگر متصل خواهد کرد.

پروژه مسکن شهرک جوانان مقصد بعدی بازدید امروز یعقوب هوشیار بود که در این رابطه نیز شهردار تبریز گفت:شهرداری تبریز با هدف ساماندهی بافت حاشیه نشین، عملیات احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان در راستای اجرای سیاست‌ها و اسناد بالادستی ابلاغی از سوی دولت مبنی بر مولد سازی آغاز کرده و عملیات عمرانی این پروژه با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی تداوم دارد.

وی یادآور شد: احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرک جوانان شامل ۱۰۹ بلوک با سه طبقه و هر طبقه ۳ واحد مسکونی در حال اجرا بوده و تسریع عملیات عمرانی این پروژه نیازمند حمایت‌ دولت و همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان است به طوری که تلاش داریم با همراهی شورای شهر و شهرداری این پروژه را تا پایان دوره ششم به بهره برداری برسانیم.

شهردار تبریز همچنین در بازدید از خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در کارخانه شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان گفت: توانمندسازی مجموعه ‌های فنی شهرداری تبریز، سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را بالا برده و همچنین موجب ارتقای کیفیت اجرایی این پروژه‌ها می شود.

وی در این بازدید در جریان روند تولید قطعات قرنیز هندریل و تیر برق های روشنایی تقاطع غیرهمسطح قراملک، و آخرین وضعیت تولیدات این حوزه قرار گرفته و دستورات لازم را برای تسریع در تولید و تکمیل تقاطع غیرهمسطح قراملک صادر کرد.

هوشیار در پایان به افتتاح پروژه های عمرانی و ورزشی سه شنبه هر هفته اشاره کرد و گفت: سه شنبه هر هفته پروژه های عمرانی افتتاح تقدیم شهروندان می شود. وی تصریح کرد: سه شنبه این هفته سالن ورزشی چند منظوره شمس توسط شهرداری منطقه یک افتتاح خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات