اجرای اتوبان ولایت تبریز تسریع شد/ ۲۹ بهمن ماه پایان روزشماری برای پل روگذر شهیدحیدری

اجرای اتوبان ولایت تبریز تسریع شد/ ۲۹ بهمن ماه پایان روزشماری برای پل روگذر شهیدحیدری

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در جریان برگزاری ششمین جلسه از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز از روند احداث تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری در امتداد اتوبان ولایت تبریز بازدید و بر ضرورت اتمام این پروژه تا ۲۹ بهمن سال جاری تاکید کرد.

وی همچنین بر پیوست پدافند غیر عامل پروژه اتوبان ولایت اشاره و اعلام کرد: احداث دومین زیرساخت ترافیکی با عنوان ورودی شرقی تبریز  نقش مهمی در راستای اهداف پدافند غیر عامل شهری ایفا می کند.

شهردار تبریز اضافه کرد: در امتداد فاز اول پروژه اتوبان ولایت دو تقاطع غیر همسطح و یک دور برگردان احداث و به بهره برداری رسید که بر همین اساس بخش اعظمی از بلوک شرقی تبریز مانند کوی های نصر، مرزداران، مصلی، ولیعصر(ع) ۱ و ۲،  استانداری و شهرک باغمیشه به یکدیگر متصل شده است.

هوشیار اظهار کرد: پروژه اتوبان ولایت به عنوان شریان نجات بخش ترافیک ورودی شرق تبریز به طول ۹ کیلومتر از بلوار استاندارد آغاز و تا سه راه اهر ادامه یافته و بسیاری از شهرک های اقماری این مسیر را از بن بست خارج می کند.

وی ادامه داد: در امتداد فاز دوم اتوبان ولایت نیز تقاطع غیرهمسطح شهید حیدری در مساحتی بالغ بر ۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از پل های احداثی است که همزمان با تقاطع های کرکج و سه راهی اهر اجرایی می شود.

شهردار تبریز همچنین با بیان اینکه در برنامه و بودجه مصوب سال جاری برای احداث تقاطع غیرهمسطح  شهید حیدری۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده است، افزود: در این پروژه با لحاظ ابعاد تقریبی ۲۲۵ متر طول و ۲۴ متر عرض، قرار است ۱۲۲ مورد شمع کوبی اجرا شود که تا کنون ۵۸ شمع کوبی به اتمام رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات