اقدامات فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی موجب افتخار و قدردانی است

اقدامات فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی موجب افتخار و قدردانی است

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام موسوی شناس در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان سازمان آتش نشانی تبریز گفت: هر دوره مسابقات ورزشی که در سازمان ها انجام می گیرد از اهمیت ویژه ای در سطح سازمان برخوردار است که البته در چنین سازمان های امدادی نیز اهمیت بیشتری به خود می گیرد.

وی ادامه داد: کارکنان سازمان آتش نشانی بایستی همیشه آمادگی و چابکی ویژه ای داشته باشند و این امر با فعالیت بیشتر ورزشی و به ویژه با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی امکان پذیر است.

حجت الاسلام موسوی شناس به نام گذاری این دوره از مسابقات اشاره و افزود: نام نهادن این دوره از مسابقات به شهدای خدمت، اقدامی فرهنگی و یاد آوری فرهنگ اخلاص و ایثارگری است و مایه افتخار ماست که به عنوان یکی از نخستین سازمان ها به این امر اقدام کرده است.

رئیس ستاد نماز جمعه آذربایجان شرقی در ادامه سخنانش به نقش فرهنگ و اهمیت در بین جوانان اشاره و افزود: امروزه بر همه ما ضروری است که به ترویج فرهنگ بزرگ مردانی بپردازیم که برای آزادی،سربلندی و سرافرازی کشورمان ایران جان فشانی و ایثارگری کردند.شهدای خدمت نمونه بارز این رشادت و بزرگمردی بود و این فرهنگ باید برای همه نسل ها ماندگار باشد.

وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی ورزشی سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز،خواستار تداوم این راه پر ارزش فرهنگی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات