شهردار منطقه ۹ تبریز: تعاونی های مسکن خاوران موظف به ایجاد و نگهداری بهینه فضای سبز هستند

شهردار منطقه ۹ تبریز: تعاونی های مسکن خاوران موظف به ایجاد و نگهداری بهینه فضای سبز هستند

به گزارش شهریار ، اکبر دنیادوست، شهردار منطقه، با تاکید بر لزوم ایجاد فضای سبز در اراضی با کاربری فضای سبز مصوب طبق طرح تفصیلی شهرک خاوران گفت: شرکت های تعاونی مسکن فعال در شهرک خاوران، موظف به ایجاد فضای سبز در اراضی با کاربری فضای سبز متعلق به آن تعاونی ها برابر صورت جلسه میان شهرداری منطقه ۹ با آن تعاونی ها هستند.

وی اظهار داشت: طی صورت جلسه یاد شده که مابین شهرداری منطقه و شرکت های تعاونی مسکن تنظیم شده، ایجاد فضای سبز و هزینه های آن تا موعد تحویل به شهرداری بر عهده شرکت تعاونی و در ادامه نگهداری فضای سبز ایجاد شده بر عهده شهرداری منطقه ۹ است.

دنیادوست همچنین تصریح کرد: بر اساس این صورت جلسه، انتخاب انواع نهال و نهاده، ابلاغ طراحی و آرایش کاشت و نظارت پیوسته در ایجاد فضای سبز در تمامی مراحل بر عهده مدیریت فضای سبز منطقه است.

شهردار منطقه ۹ افزود: تعاونی مسکن شماره ۲ کارکنان علوم پزشکی و تعاونی مسکن وحدت، جزو تعاونی مسکن هایی هستند که صورت جلسه مورد نظر با این دو تعاونی تهیه گردیده و چگونگی نحوه همکاری آن تعاونی ها با

شهرداری منطقه ۹ در زمینه های ایجاد و نگهداری فضای سبز با نظارت مستمر کارشناسان فضای سبز منطقه در آن قید شده است. در مبحث نگهداری، اجرای کلیه آیتم های مصوب ابلاغی از جمله آبیاری، هرس، سم پاشی، کند و کوب، توسعه شبکه آب خام، نحوه مدیریت بهینه مصرف آب و اجرای شبکه آبیاری آب خام و ...؛ بر عهده شرکت های تعاونی خواهدبود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات