اتمام مراحل ساماندهی مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت تسریع می‌شود

اتمام مراحل ساماندهی مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت تسریع می‌شود

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در جلسه پیگیری آخرین وضعیت پروژه ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت که با حضور مشاور شهردارتبریز، مدیرکل عمرانی شهرداری، مدیرعامل شرکت عمران وتوسعه آذربایجان و سایر عوامل اجرایی برگزار شد گفت: هرچه در زندگی و جامعه داریم از شهداست و اقتدار جمهوری اسلامی وامدار خون پاک شهدا می باشد از این رو برای پاسداشت یاد و نام شهدا باید در تمامی عرصه های زندگی تلاش کنیم .

وی افزود: با توجه به اهمیت فضاسازی سازی گلزار شهدا، حفاظت از قبور شهدا در برابر نور آفتاب و بارش باران و همچنین رفاه حال خانواده شهدا و آحاد شهروندان در زمان زیارت قبور شهدا اتمام هر چه سریعتر پروژه ساماندهی مسقف سازی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

احمدزاده گفت: در این خصوص طرح پیشنهادی از نظر انطباق با وضعیت سازه موجود در محل بررسی و پس از اخذ تاییدیه های لازم وارد فاز اجرایی شده است .

وی گفت: این پروژه در هفت هزار متر مربع مساحت و با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه به کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ تبریز و اجرای شرکت عمران و توسعه آذربایجان در حال اجرا می باشد که بر برنامه‌ریزی های انجام یافته و تلاش شبانه روزی عوامل فنی و عمرانی دراواخر شهریور ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در ادامه گفت: در پروژه فاز دوم طرح ساماندهی گلزار وادی رحمت علاوه بر مسقف سازی بلوک شهدا طراحی داخلی و گلکاری، تزئین و توسعه فضای سبز نیز اجرایی و عملیاتی می شود.

در این جلسه گزارش آخرین وضعیت پروژه ساماندهی مسقف سازی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت ارائه و نکته نظرات لازم در خصوص احصاء مشکلات  برای تسریع اجرای پروژه از سوی معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز ارائه گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات