افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در اردبیل

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در اردبیل

http://www.bananews.ir/مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از آماده افتتاح بودن ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در این استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شهرام باباخانی در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر خلخال اظهار کرد: سعی داریم در نیمه دوم سال نیز تعداد ۹ هزار واحد مسکن مهر را آماده افتتاح و بهره‌برداری کنیم.

وی با یادآوری اینکه در تکمیل این پروژه‌ها دستگاه‌های مختلف همراهی و همکاری خوبی را با مجموعه مسکن و شهرسازی داشتند، تصریح کرد: بدون نگاه خاص و تمرکز واقعی در یک شهرستان توسعه مسکن مهر را در تمام مناطق استان در اولویت کار قرار دادیم.

باباخانی با یادآوری اینکه در شهرستان خلخال نیز ساخت واحدهای مسکونی به سرعت در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: در این شهرستان یک هزار و ۷۶۵ واحد مسکونی در قالب مجتمع مسکونی مهر و واحدهای مسکونی خودمالکی در حال اجراست.

این مسوول اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ۶۰۰ واحد از این مجموعه‌ها تا یک ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی به پیشرفت ۷۵ درصدی مجتمع‌های مسکونی خودمالکین خلخال اشاره کرد و ادامه داد: اگر در بخش تعاونی مشکلاتی وجود دارد این مشکلات عمدتا مربوط به همکاری نکردن صاحبان واحدهای مسکن مهر در پرداخت به موقع آورده اولیه است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه یادآور شد: ۹۳۸ واحد از مجموعه مسکن مهر در حال احداث خلخال به صورت خودمالکی بوده و در دو شهرک صنعتی دانش و بهشتی مجتمع‌های مسکونی مهر در حال ساخت است.

وی بر همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه آب، برق، گاز و مخابرات در تکمیل پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: در این زمینه اقدامات خوبی را شاهد هستیم به طوری که تلاش می‌کنیم تا بخشی از نارسایی‌ها و ضعف‌های احتمالی نیز به سرعت برطرف شود. در ادامه این جلسه معاون فرماندار خلخال نیز بر تکمیل سریع زیرساخت‌های مسکن مهر خلخال تاکید کرد. حسن فرضی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و خانواده‌های فاقد سرپناه از مزایای آن استفاده می‌کنند.

وی نصب علمک و انشعاب فاضلاب را در واحدهای مسکونی مهر ضروری اعلام کرد و ادامه داد: تا پایان مهر ماه بخش عمده‌ای از این کار انجام شده و پیشرفت فیزیکی مسکن مهر به ۸۵ درصد می‌رسد.

 

 

    نظرات