با اتصال نيروگاه آبادان به نيروگاه افق محقق شد؛ ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان، علی اسدی با اعلام این خبر افزود: با اتصال نیروگاه برق آبادان به نیروگاه افق، برق مورد نیاز جنوب خوزستان (شهرستان های آبادان، شادگان و ماهشهر) تامین و پایداری شبکه افزایش پیدا کرد.
وی با اشاره به طوفان تندباد در اردیبهشت ماه خوزستان و آسیب به خطوط برق انتقال و فوق توزیع این منطقه، تصریح کرد: با بسیج همه امکانات در کمترین زمان ممکن دکلهای آسیب دیده و سقوط کرده نوسازی، بازسازی و بهینه سازی شد تا شبکه به حالت عادی بازگردد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای عملیاتی و سختی های محیطی کار برای عادی سازی شبکه انتقال برق این منطقه، افزود: باتوجه به نزدیکی شروع پیک مصرف و شدت گرما در جنوب خوزستان، در سه شیفت کاری عملیات عادی سازی خطوط (١٣٢، ٢٠٠ و ٤٠٠ کیلوولت) انجام شد و شبکه به حالت عادی بازگشت.
اسدی اضافه کرد: در ادامه این اقدامات، با اتصال نیروگاه برق آبادان به نیروگاه افق به وسیله خطوط ٢٣٠ و ٤٠٠ کیلوولت، تامین برق منطقه از امنیت بیشتری برخوردار شد و در پایداری کامل قرار گرفت.
مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان با اعلام پایان طرح بازسازی و احداث برجهای حادثه دیده در منطقه شادگان و اتصال نیروگاه آبادان به نیروگاه افق، از حمایت و راهبری مدیرعامل و معاونان شرکت توانیر و اقدامات جهادی و شبانه روزی کارکنان معاونت بهره برداری و دیگر بخشهای شرکت برای به اتمام رساندن این طرح سخت و پایدار سازی شبکه برق منطقه در شرایط گرمای طاقت فرسای بالای ٥٠ درجه و رطوبت شدید هوا، تقدیر و قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات