برگزاري همايش مديران دفاتر بودجه شركت هاي برق منطقه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای زنجان، در این همایش یک روزه که با هدف بررسی ظرفیت های قانون بودجه سال ١٤٠٣ و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات بودجه ای برگزار شد، مهندس برهانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان، برگزاری این همایش را برای به اشتراک گذاری روشها و راههای مختلف مرتبط با مسائل بودجه و تامین مالی شرکت ها ضروری دانست.
وی با اشاره به اهمیت بودجه در برنامه ریزی و اجرای طرح های توسعه ای صنعت برق، اظهار امیدواری کرد با تبادل نظر و هم اندیشی در این همایش، راهکارهای مناسبی برای رفع چالش های بودجه ای و تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت های برق منطقه ای ارائه شود.
سپس، عباس زاده مدیر کل دفتر بودجه و توسعه سرمایه گذاری شرکت توانیر، گزارشی از عملکرد بودجه ای سال گذشته و برنامه های سال جاری ارائه کرد و در ادامه مدیران و کارشناسان حاضر در این همایش به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات بودجه ای شرکت های برق منطقه ای پرداختند.
بنابراین گزارش، در این همایش آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های بودجه ای به شرکت کنندگان ابلاغ و راهکارهای لازم برای رفع چالش های بودجه ای و تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت های برق منطقه ای ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات