پرداخت پاداش صرفه جويي برق به 24 درصد از مشتركان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق استان چهارمحال بختیاری مهندس مجید فرهزاد افزود: در جهت اشاعه فرهنگ مدیرت مصرف برق و عبور موفق از اوج بار تابستان ٢٤ درصد از مشترکین برق خانگی استان چهارمحال و بختیاری (٨٠٩٤٢ مشترک) با رعایت الگوی تعیین شده و کاهش مصرف برق، مشمول دریافت پاداش خوش مصرفی شدند که در صورت حساب های برق آنها به صورت بستانکاری لحاظ گردید. در تشریح خبر با اشاره به اینکه میزان پاداش پرداختی به این مشترکین ١٢ میلیارد ریال بوده است،گفت: همچنین مشترکین برق خانگی می توانند با کاهش مصرف برق خود ضمن برخورداری از تخفیفهای مربوطه در قبوض برق در پویش با انرژی (از طریق آدرس اینترنتی Ba-energy.ir و یا نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت شناسه قبض برق خود) مشارکت کنند و برنده جوایز ارزشمندی از جمله صدها خودرو، لوازم برقی منزل بسته های اینترنتی و... شوند.
مجید فرهزاد در ادامه با اشاره به اینکه بخش کشاورزی تاکنون بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته است، ضمن تقدیر از کشاورزان سطح استان خاطرنشان کرد: با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق، لازم است همه مردم همکاری لازم را در کاهش ومدیریت مصرف، داشته باشد.
گفتنی است اوج بار مصرف برق در استان از ابتدای سال جاری تاکنون در ١٨ تیرماه به میزان ٤٨٢ مگاوات حادث شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ٨ درصدی بار را ثبت کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات