تحقق بودجه عمرانی سال جاری در گرو اجرای به موقع پروژه ها

تحقق بودجه عمرانی سال جاری در گرو اجرای به موقع پروژه ها

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در تداوم جلسات بررسی عملکرد بودجه عمرانی با حضور در منطقه ۹ عملکرد بودجه ای این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وی در این جلسه که باحضور شهردار و معاون عمرانی منطقه ۹ و مدیران ستادی معاونت عمرانی شهرداری برگزار شد با تاکید بر اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی های لازم جهت تسریع اجرای پروژه ها گفت: لزوم برنامه ریزی برای سرعت بخشیدن به فرآیند اجرای بدون توقف پروژه های عمرانی با توجه به کثرت پروژه های عمرانی تعریف شده در بودجه سال جاری در راستای تحویل به موقع آنها یکی از ضروریات است.

احمدزاده ضمن بررسی پروژه های عمرانی تعریف شده شهرداری منطقه ۹در بودجه سال ۱۴۰۳ تکمیل نواقصات مرکز همایش های بین المللی ، ۶۵ متری خلعت پوشان، تکمیل ساختمان اداری عمران، احداث مجتمع فرهنگی خاوران،احداث بازارچه محلی، احداث پارک های محله ای و ایجاد جاده سلامت را از جمله پروژه های مهم و اولویت دار منطقه برشمرد و خواستار تسریع اجرای پروژه ها شد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال مشخص شدن ریز موارد در خصوص اجرایی نشدن برخی از پروژه ها باید هرچه سریعتر نسبت به رفع موانع و مشکلات آنها اقدام شود.

در این جلسه شهردار و معاون عمرانی شهرداری منطقه ۹ تبریز توضیحاتی را در خصوص پروژه های تعریف شده در بودجه سال جاری، مسائل و مشکلات اجرای آن و عملکردی از اقدامات صورت گرفته در این راستا مطرح کرده و پس از بررسی، تصمیمات و راهکارهای لازم جهت تسریع اجرای پروژه ها اتخاذ شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات