اجرای سیاست‌های حمایتی از هنرمندان بومی توسط شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز

اجرای سیاست‌های حمایتی از هنرمندان بومی توسط شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر در این دیدار منطقه تاریخی فرهنگی تبریز را دارای پتانسیل های فراوان برای اجرای برنامه های فرهنگی-هنری متنوع اعلام و اجرای این گونه برنامه ها را لازمه توسعه گردشگری منطقه دانستند.

شهردار منطقه هشت تبریز در این نشست با بیان اینکه شهرداری منطقه هشت تبریز در کنار توجه به پروژه های عمرانی و خدماتی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه‌ای داشته است گفت: امسال چندین برنامه فرهنگی و هنری توسط شهرداری منطقه هشت تبریز برپا شده است که اجرای تئاتر  راز خوشه پروین یکی از این برنامه های فرهنگی است که به مدت ۱۵ روز میزبان شهروندان تبریزی در تئاتر شهر تبریز بود.

وی افزود: در این راستا دو برنامه نمایشی دیگر با عناوین حیدر بابایه سلام و زینب پاشا توسط شهرداری منطقه ۸ طی امسال اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ در ادامه به توسعه فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۸ اشاره کرده و گفت: طی سالجاری دو فرهنگسرای نیکدل و شهید بهشتی را به مکان های فرهنگی اجتماعی منطقه ۸ اضافه کردیم تا میزبان برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی مختلف باشد و حمام تاریخی نوبر را نیز طی ماه های آتی تبدیل به فرهنگسرا خواهیم کرد.

وی افزود: آماده هستیم با آموزشکاه های مختلف برنامه های مشترک فرهنگی اجرا کنیم تا بدین وسیله از قشر هنرمند جامعه حمایت کنیم.

در این برنامه هنرمندان اقدام به بیان مسائل و مشکلات و دغدغه‌های خود پرداخته و در این راستا با شهردار منطقه ۸، گفتگو کردند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات