تمام چهار خطه‌های منتهی به مرکز لرستان تکمیل می‌شوند

تمام چهار خطه‌های منتهی به مرکز لرستان تکمیل می‌شوند

http://www.bananews.irمدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در قالب طرح مهر ماندگار تمام چهار خطه‌های منتهی به مرکز لرستان تکمیل می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شهرام ملکی صبح امروز در جلسه تصمیم‌گیری ایجاد کمربندی شهر فیروزآباد سلسله اظهار کرد: با توجه به عنایت ویژه دولت امسال دوران طلایی راه‌های استان است.

وی افزود: مهر ماندگار فرصتی مناسب و شرایط خوبی برای اتمام پروژه‌های عمرانی استان است که با توجه ویژه دولت و حمایت‌های استاندار برای لرستان فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: در قالب طرح مهر ماندگار تمام چهار خطه‌های منتهی به مرکز لرستان تکمیل و از مسیرهای موجود قرار داد ۲۰۰ کیلومتر آن تنظیم شده است.

ملکی اظهار کرد: برای این پروژه‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه و اعتبار پیش بینی شده است که در صورت تحقق، این رقم معادل اعتبار یک سال کل استان از محل تملک دارایی‌ها خواهد بود و این فرصت یک دوران طلایی برای راه‌های استان است.

ملکی افزود: به منظور تسریع در روند پیشرفت کاری چهار خطه‌ها مسیرها به قطعات کوچک‌تر تقسیم شده و با به کارگیری شیفت‌های شبانه برای نخستین‌بار در استان ضمن تحقق فرهنگ کار شبانه سرعت اجرای پروژه‌ها آهنگ سریع‌تری را به خود گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در خصوص طرح‌های سلسله گفت: در سال جاری سه میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه سلسله اختصاص یافته که از این رقم ۲,۵ میلیارد تومان آن به راه‌های اصلی و مابقی به جاده‌های روستایی و روکش آسفالت و تعمیرات آنها اختصاص یافته است.

ملکی افزود: با هدف سرعت بخشیدن به پروژه خرم‌آباد و نورآباد این مسیر به هفت قطعه تقسیم شده تا با کمک پیمانکاران مختلف پروژه در زمان کوتاه‌تری به بهره‌برداری برسد و پیش‌بینی می‌شود، تا پایان خرداد ۹۲ به اتمام برسد.

 

    نظرات