پرچم متبرک به حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ساختمان مرکزی شهرداری تبریز به اهتزاز درآمد

پرچم متبرک به حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ساختمان مرکزی شهرداری تبریز به اهتزاز درآمد

به گزارش شهریار ، آیین اهتزاز پرچم متبرک به حرم با صفای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عصر امروز مصادف با ۲۳ تیرماه با حضور فاضل‌عوز مشاور ارشد و نماینده ویژه تولیت حرم امام حسین(ع) و جمعی از عاشقان این حضرت در ساختمان مرکزی شهرداری واقع در ابوریحان برگزار شد.

مشاور ارشد و نماینده ویژه تولیت حرم امام حسین(ع) در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: با دعوت مردم تبریز به این شهر تاریخی و فرهنگی قدم گذاشته و میهمان این مردم اهل بیت دوست شده ایم و در برنامه‌های عزاداری تبریزی ها حضور یافتیم.

فاضل عوز با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) جان خود و اهل بیت اش را در راه زنده نگهداشتن اسلام فدا کرد تا یاری‌گر راه حق باشد، خاطر نشان کرد: حضرت امام حسین(ع) و شهیدان کربلا با حق طلبی خود، ضمیر بشر را بیدار کردند به طوری که پرچم و سیره حضرت امام حسین(ع) همانا پرچم و سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) است.

شهرداری تبریز مشارکت فعالی در برپایی عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فضاسازی گسترده شهری در این خصوص داشته و همچنین عصر پنج شنبه ۲۱ تیرماه نیز اجتماع عظیم عزاداران حسینی تبریز با حضور پرشور شهروندان و عاشقان اهل بیت به همت شهرداری برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات