پایتخت در دومین روز مهر بازهم با ترافیک قفل شد

پایتخت در دومین روز مهر بازهم با ترافیک قفل شد

http://www.bananews.ir/پایتخت در دومین روز مهر، با وجود همه اقدامات پیش بینی شده شهرداری تهران همچون نخستین روز مهر ماه، قفل شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) امروز باز هم خیابان های شهر همچون روز گذشته - اول مهر- شلوغ و مملو از ازدحام خودرو است و ترافیک در همه خیابان های پایتخت به چشم می خورد.

خیابان های مقابل مدارس هم با حضور خودروهای سرویس مدارس بسیار شلوغ و پرازدحام است.

عوامل پلیس در همه معابر بویژه مقابل مدارس حضور دارند و در حال روان سازی ترافیک هستند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ترافیک دومین روز مهرماه گفت: ترافیک امروز- یکشنبه - همچون روز گذشته (اول مهر) از دقایق اولیه صبح سنگین و پر ازدحام است.

سرهنگ ˈجمال بذرافشانˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت ترافیک در مقایسه با روز گذشته تغییری نکرده است.

وی اظهار داشت: با آغاز مهرماه و سال جدید تحصیلی بر ترافیک تهران ۲۵ تا ۳۰ درصد افزوده شده است.

وی اظهارداشت: درحال حاضر بار ترافیک در بزرگراهها بویژه مناطق مرکزی شهر در حال تخلیه است.

وی درباره وضعیت ترافیک عصرگاهی روز شنبه (اول مهر) نیز گفت: ترافیک در همه معابر بویژه بزرگراهها تا ساعت ۲۱ ادامه داشت و پس از این ساعت کم کم تخلیه شد.

این مسئول پلیس راهور از شهروندان بویژه والدین دانش آموزان خواست تا با رعایت مقررات در برقراری نظم ترافیک در شهر به پلیس کمک کنند.

به نظر می رسد اقدامات مدیریت شهری باز هم پاسخگوی مدیریت ترافیک در نخستین روزهای مهرماه نبوده است.

با گشوده شدن مدارس و افزوده شدن سهم سفرهای آموزشی از اول مهر ماه، وضعیت ترافیک پایتخت دشوارتر می شود و این، مشکل دیرینه ای است که هر ساله بر شهروندان تهرانی تحمیل می شود و بسیاری از اقدامات شهری بدون آنکه اجرا شوند فقط بر صفحه کاغذ باقی می مانند.

 

 

    نظرات