دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «محمدخانلی» و «نامی خلیفه‌ده»

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «محمدخانلی» و «نامی خلیفه‌ده»

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه  یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان «عزیز، مجید و حبیب محمدخانلی» و «عزیز نامی خلیفه‌ده»  دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان والامقام در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

وی با بیان اینکه همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است، افزود: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.


هوشیار افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

یعقوب هوشیار در این دو دیدار خانواده‌های شهداء را از ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام برشمرده و گفت: خانواده‌های شهداء را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل تحمل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌هایی و هجرانی خم به اَبرو نیاورده و پرصلابت پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند.

وی افزود: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت است و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.

در پایان، شهردار تبریز با اهدای لوح هایی جداگانه از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «عزیز، مجید و حبیب محمدخانلی» و «عزیز نامی خلیفه‌ده»   قدردانی کرد.

شهید والامقام «عزیز محمدخانلی» متولد ششم دی ماه سال ۱۳۴۰ در تبریز در تاریخ نهم اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در میانه به فیض شهادت رسید.

شهید والامقام «مجید محمدخانلی» متولد شانزدهم بهمن سال ۱۳۳۵ در تبریز در تاریخ دهم مهرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید والامقام «حبیب محمدخانلی» متولد ششم اسفند سال ۱۳۳۸ در تبریز در تاریخ بیست و هشتم بهمن سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه به فیض شهادت نایل آمد.

شهید والامقام «عزیز نامی خلیفه‌ده» متولد سال ۱۳۳۷ در تبریز، در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات